Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження ефективності імпульсної подачі палива
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чепрасов, Олександр Іванович; Каюков, Юрій Миколайович; Назаренко, Ірина Анатоліївна
    Виявлено значні конструктивні недоліки колодязів, що впливають на рівномірність нагрівання металу питому витрату палива та рівень експлуатаційних витрат. Зазначено, що актуальним завданням є підвищення енергетичної ефективності нагріву високолегованих марок сталі шляхом впровадження технології імпульсної подачі палива. Досліджено ефективність впровадження імпульсної подачі палива для нагрівальних колодязів з опаленням з центру поду. Зіставлення результатів контрольних нагрівів і даних, що отримані в аналогічних умовах при звичному способі опалення показало, що використання системи автоматичного регулювання, яка реалізує імпульсну подачу палива в період витримку дозволить зменшити максимальний перепад температур по висоті злитка до (20…30) °С. Натурні експерименти показали, що скважність імпульсів, тобто відношення тривалості імпульсів к періоду чергування імпульсів, на початку витримки більше, ніж в кінці, оскільки не завершено процес поглинання тепла металом та кладкою. По мірі прогріву, до кінця витримки, скважність значно зменшується. Запропонована система імпульсного опалення забезпечує підтримання заданого співвідношення газ – повітря під час витримки. Це дозволяє виключити недопалення та знижує умовну витрату палива. Доведено, що застосування імпульсного подавання палива в період витримки дозволить інтенсифікувати теплообмінні процеси, підвищити рівномірність нагріву та зменшити умовну витрату палива.