Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Оценка влияния толщины теплоизоляции на температурное состояние поршня с корундовым слоем на огневой поверхности
    (НТУ "ХПИ", 2008) Шпаковский, В. В.; Линьков, Олег Юрьевич; Пылев, Вячеслав Владимирович
    В работе приведены расчетно-экспериментальные исследования теплонапряженности поршня с корундовым поверхностным слоем на огневом днище. Применение теплоизолирующего корундового слоя оптимальной толщины позволяет уменьшить температуру тела поршня под слоем и позволяет повысить его ресурс.
  • Ескіз
    Документ
    Влияние гальваноплазменной обработки поверхности поршня на механические потери в автотракторном дизеле
    (НТУ "ХПИ", 2010) Парсаданов, Игорь Владимирович; Шпаковский, В. В.; Карягина, И. Н.; Белик, Сергей Юрьевич
    Наведені результати експериментальних досліджень з визначення впливу гальваноплазменої обробки поверхні поршня на ефективні показники автотракторного дизеля 4ЧН 12/14. Оцінка ефективності проведена по показниках витрати палива при роботі дизеля в широкому діапазоні частот обертання колінчатого вала і навантажень. Зроблено висновок, що підвищення ефективних показників автотракторного дизеля при застосуванні поршнів з гальваноплазменою обробкою бічної поверхні, забезпечується зниженням витрат на тертя у циліндро-поршневої групі.