Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Технологічне забезпечення контурного полірування при відновленні лакофарбових покрить складних поверхонь
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дмитрієв, Дмитро Олексійович; Чурсов, Сергій Олександрович; Осадчук, Василь Сергійович; Русанов, Сергій Аркадійович
    В статті розглянуто кластерну модель опису полірування неметалевих матеріалів стосовно лакофарбових покрить, що наносять на поверхні складної геометрії. Зокрема, запропоновано технічні засоби контурного полірування покрить неметалевих шарів елементів кузову автомобіля з застосуванням мехатронних модулів з ЧПК, які відтворюють рухи і режими полірування, що раніше виконувались вручну. На основі розгляду проблеми деструкції лакофарбових покриттів кузовів автомобілів та аналізу літератури по дослідженню фізико-механічних процесів формоутворення деталей з неметалевих матеріалів інструментом із застосуванням полірувальних паст і вивчення закономірностей цього процесу було досліджено полірувальну здатність різних полірувальних паст. Запропоновано геометричні критерії якості автополірування лакофарбових покрить з формалізованим забезпеченням взаємозв’язку ширини штучної подряпини шо наносилась алмазною чотирьогранною пірамідою із глибиною та формою штучної подряпини до і після полірування. Розглянуто широкий діапазон швидкісних, силових, реологічних факторів полірування поверхонь кузову із подвійною кривизною, однак теплові і механо-хімічні процеси не встановлювались. Дані про ефективність полірувальних паст та якість відновлених лакофарбових покрить автомобіля отримано в результаті виконання наукової послуги на замовлення підприємства ПП «ІнтерСклад» м. Херсон. Визначено зразки полірувальних паст фракції абразиву і склад розчинника, що мають відповідати умовам ручного полірування та поставлено на виробництво відповідні автокосметичні засоби. Відпрацьовано методику випробування, що дозволяє визначити за короткий час ефективність і режими полірувальних сумішей для усунення механічних пошкоджень лакофарбового покриття автомобілів.