Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграція передових методів та моделей у методології розрахунку торсіонних валів систем підресорювання легких броньованих машин (оглядова стаття)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Зінченко, Олена Іванівна
    На сьогоднішній день існує протиріччя між реальними показниками міцності та довговічності та тими, які слід забезпечити для легких броньованих машин нового покоління, а особливо – майбутніх. Крім того, це протиріччя поглиблюється відсутністю поглиблених наукових методів та моделей напружено-деформованого стану, які б адекватно відобразили процеси і стани у торсіонних валах систем підресорювання легких броньованих машин, а також стали б основою розроблення заходів із підвищення їх міцності та довговічності. Проведений аналіз літературних джерел показав відсутність системного зв'язку конструктивних рішень, технологічних режимів та умов навантаження у розрахунках торсіонних валів систем підресорювання легких броньованих машин. Показана необхідність створення такого системного підходу у розрахунках. Зроблені висновки про необхідність інтеграції передових методів та моделей у єдиній методології розрахунку торсіонних валів систем підресорювання легких броньованих машин. Показана необхідність ув'язки методів напружено-деформованого стану із конструктивними, технологічними та експлуатаційними чинниками та розроблення відповідного спеціалізованого програмно-модульного комплексу для здійснення відповідних досліджень.