Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Тригуба, Анатолій Миколайович; Кондисюк, Ігор Васильович; Коваль, Назар Ярославович
    Виконано аналіз стану використання проєктно-орієнтованого управління у підприємствах різних предметних галузей. Обґрунтовано доцільність формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств та розробки методу для виконання зазначеного управлінського процесу. Запропонований метод формування портфелів гібридних проєктів автотранспортних підприємств передбачає виконання чотирьох етапів та дванадцяти системно пов’язаних управлінських процесів, якими забезпечується врахування особливостей предметної галузі та виконання проєктної діяльності у ній, а також особливостей проєктного середовища. На відміну від існуючих методів формування портфелів проєктів у запропонованому методі пропонується використовувати досвід попередньо реалізованих гібридних проєктів. Враховуються особливості проєктного середовища окремих гібридних проєктів автотранспортних підприємств та тимчасово доступні ресурси (транспортні засоби, виконавці). Передбачається імітаційне моделювання гібридних проєктів для оцінення їх цінності, яким забезпечується якісне прогнозування рівня задоволення стейкхолдерів окремих гібридних проєктів, що виконуються за різними сценаріями. Балансування портфеля гібридних проєктів пропонується виконувати із використанням кластерної моделі їх цінності, яка забезпечує виявлення пріоритетних гібридних проєктів, які мають максимальну цінність для стейкхолдерів.