Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні інформаційні технології у страхуванні: аналіз переваг і недоліків
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Строков, Євген Михайлович
    Стаття розглядає вплив сучасних інформаційних технологій, зокрема штучного інтелекту, на сферу страхування. Висвітлені інноваційні підходи та цифрові рішення, які революціонізують традиційний страховий ринок. Основний фокус статті – використання штучного інтелекту та аналітики даних у процесах укладання полісів, ризикового оцінювання, регулювання збитків та покращення взаємодії з клієнтами. Виділено основні види використання штучного інтелекту у страховій галузі: оцінка ризиків та тарифікація; автоматизація підписання полісів; врегулювання збитків; клієнтський сервіс та обслуговування; боротьба зі страховими шахрайствами. Наведено характеристику визначених видів використання штучного інтелекту у страховій галузі. Індивідуалізація страхових полісів стає можливою завдяки аналізу великої кількості даних за допомогою алгоритмів штучного інтелекту, що сприяє забезпеченню більш точного та адаптованого підходу до потреб кожного клієнта. Окрім цього, досліджено, як використання штучного інтелекту поліпшує прогнозування ризиків у сфері страхування. Машинне навчання дозволяє проводити аналіз даних на рівні, недосяжному для людини, що робить процес оцінювання ризиків більш ефективним та об'єктивним. В статті проведено аналіз переваг і недоліків використання штучного інтелекту. Розглядаються перспективи у покращенні точності ризикового оцінювання, оптимізації процесів урегулювання збитків та забезпечення більш ефективної комунікації з клієнтами. Зазначено, що впровадження інформаційних технологій призводить до певних труднощів, таких як конфіденційність та етичні питання, але водночас створює нові можливості для розвитку та зростання страхового ринку. Аналізуються важливі аспекти та тенденції в контексті змін в сучасному світі, що відображаються на стратегічному розвитку страхового сектору. Загалом, стаття має на меті підняти свідомість про потенційні можливості та виклики, пов'язані із використанням інформаційних технологій у страхуванні, сприяючи подальшому вдосконаленню цього важливого сектору фінансового ринку з урахуванням викликів сучасності та перспектив післявоєнного відродження України.