Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Технологічні аспекти у роботі прикордонної дільничної станції в умовах підвищення рівня інформатизації
    (НТУ "ХПІ", 2016) Калашнікова, Татьяна Юріївна; Цвір, Павло Олександрович; Приступа, Сергій Петрович; Полозун, Роман Сергійович
    Досліджено особливості технології роботи прикордонної дільничної станції. Встановлено недоліки у процесі обробки поїздів та вагонів у зв’язку із додатковою витратою часу на проведення огляду прикордонною службою та необхідність покращення якості роботи станції за рахунок удосконалення технології та подальшої інформатизації. Запропоновано скорочення часу проходження поїздів контролюючими органами, що дозволить вивільнити час для надання інших операцій. Додатково покращити показники роботи станції передбачено за рахунок впровадження мікропроцесорної системи диспетчерської централізації "Каскад" на дільниці, до якої належить станція.
  • Ескіз
    Документ
    Техніко-економічне обгрунтування вибору схеми обертання пасажирських составів
    (НТУ "ХПІ", 2011) Ходаківська, Є. В.
    В статті проведено техніко-економічне обґрунтування вибору схеми обертання пасажирських составів. В результаті техніко-економічного порівняння запропоновано використання кільцевих схем обігу пасажирських составів, що дозволить вивільнити до 12% робочого парку пасажирських вагонів.
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізаційне проектування елементів стіни бокової окатишевозів 20-9749 за критерієм мінімальної матеріалоємності
    (НТУ "ХПІ", 2011) Фомін, В. В.
    В статті представлені особливості та результати оптимізаційного проектування елементів стіни бокової окатишевозів моделі 20-9749 за критерієм мінімальної матеріалоємності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування та експлуатація паровозів на Одеській залізниці (1864-1917 рр.)
    (НТУ "ХПІ", 2013) Антонюк, Т. С.
    Стаття присвячена аналізу проблеми формування та експлуатації рухомого складу (паровозів та вагонів) на Одеській залізниці (друга половина ХІХ – поч. ХХ століть). На основі аналізу літератури виявлено причини кількісного зростання паровозів і вагонів на Одеській залізниці, проаналізовано кількісний і якісний склад паровозів і вагонів досліджуваного періоду.