Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз експлуатаційних витрат легкового автомобіля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Агапов, Олег Миколайович; Пелипенко, Євген СергійовичУ статті розглянуто загальний підхід до визначення вартості володіння автомобілем, що включає витрати на вступ до стану володіння, витрати на експлуатацію та витрати на вихід із стану володіння. Особливу увагу приділено реальним експлуатаційним витратам, які враховувалися на прикладі конкретного автомобіля за досить тривалий період. На основі їх аналізу було визначено статті витрат та ступінь впливу кожної з них. В експлуатаційних витратах найбільше значення мають статті, пов'язані з придбанням палива та зберіганням автомобіля, а в сукупній вартості володіння – втрата вартості автомобіля за період, що аналізується та експлуатаційні витрати.Документ Зменшення технологічних витрат електричної енергії на підігрів масляних вимикачів 35–110 кВ в АТ "Чернігівобленерго"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Коленченко, Євген Юрійович; Безручко, Вячеслав Михайлович; Буйний, Роман Олександрович; Діхтярук, Ігор ВіталійовичПроведено аналіз стану парку вимикачів 35–110 кВ Чернігівської області, що знаходяться на балансі оператора системи розподілу АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО». Встановлено, що кількість вимикачів, які відповідають вимогам діючих нормативних документів, складає лише 18,9 % в мережах 35 кВ та 2 % в мережах 110 кВ. Більшість вимикачів 35–110 кВ, що знаходяться на балансі, є маломасляними та баковими і потребують підігріву в зимовий період. В роботі оцінюється річна тривалість роботи обігріву вимикачів та їх приводів в залежності від обраної уставки температури його увімкнення та інтервалу усереднення температури навколишнього середовища, а також відповідна величина технологічних витрат електричної енергії. Розглядаються заходи зменшення технологічних витрат на обігрів як-от оптимізація системи керування обігрівом, заміна масляних вимикачів на сучасні вакуумні та елегазові, які потребують менших витрат, а також одночасне впровадження двох вищезазначених заходів. Ефективність вищезазначених заходів оцінювалася за дисконтованим грошовим потоком, який враховує не тільки інвестиції та поточний річний чистий прибуток, але й експлуатаційні витрати та норму дисконту. Показано, що усі вищезазначені заходи є ефективними. Зокрема, найменш затратною є модернізація системи керування обігрівом, що окупиться протягом трьох років експлуатації. Термін окупності заходів із заміни усіх масляних вимикачів 35–110 кВ в АТ «ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО» на сучасні вакуумні та елегазові складає близько 6,5 років, проте цей захід потребує значних інвестицій. Розтягування у часі інвестицій із заміни вимикачів призведе до зменшення ефективності даного заходу через великі технологічні витрати на підігрів масляних вимикачів, що будуть знаходитися в експлуатації.Документ Модель визначення оптимальної переробної спроможності вантажних фронтів(НТУ "ХПІ", 2009) Продащук, С. М.; Ковальов, А. О.У статті розглянуті актуальні питання, пов’язані з визначенням оптимальної переробної спроможності вантажних фронтів. Наведені різноманітні варіанти роботи деяких вантажних фронтів при використанні відповідних навантажувально-розвантажувальних машин. Впровадження запропонованих методів дозволить значно скоротити капіталовкладення та експлуатаційні витрати, які пов'язані з утриманням вантажного фронту.Публікація Аналіз методів оцінки економічної ефективності заходів з теплопостачання у промисловості та житлово-комунальному господарстві України(НТУ "ХПІ", 2014) Білоцерківський, Олександр БорисовичУ роботі проведено аналіз методів оцінки економічної ефективності заходів з теплопостачання у промисловості та житлово-комунальному господарстві України. Досліджено сучасний стан та проблеми теплопостачання в Україні. Проведено аналіз методів оцінки економічної ефективності заходів з теплопостачання. Визначено, що економічний ефект може бути досягнутий від реалізації організаційно-технічних заходів щодо теплопостачання і визначається як різниця приведених витрат до і після реалізації цих заходів. Розглянуто докладно складові капітальних вкладень і експлуатаційних витрат.Документ Вибір раціональних варіантів пропуску поїздопотоку по паралельних залізничних лініях за економічним критерієм(НТУ "ХПІ", 2012) Чибісов, Ю. В.Розглянуто динаміку зміни величини експлуатаційних витрат на пропуск поїздів на залізничній лінії в залежності від інтенсивності вхідного потоку. Запропоновано виконувати розподіл поїздопотоку за економічним критерієм, тобто серед множини варіантів розподілу поїздопотоку по паралельних залізничних лініях обирати такі варіанти, які забезпечують мінімум сумарної вартості на пропуск усього поїздопотоку. Наведено приклад такого розподілу для Дніпропетровського залізничного вузла, в якому існують дві паралельні залізничні лініїДокумент Методичні засади розрахунку величини економічних збитків при відключенні електроенергії(НТУ "ХПІ", 2012) Гуревічов, Маркс Михайлович; Ковальов, Є. В.; Соколова, Л. В.В роботі розглядаються наслідки до яких призводить вихід з ладу електроенергетичного обладнання з виробітку електроенергії на електростанціях. Запропоновані методи визначення відповідних соціально-економічних збитків. Вони матимуть місце, як для технологічних об’єктів, так і для населення. Наведено склад відповідних втрат і засоби їх розрахунку.