Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Определение характеристик в зацеплении зубчатых колес, нарезаемых методом обката
    (НТУ "ХПИ", 2009) Павлов, А. И.; Павлов, В. А.; Протасов, Роман Васильевич
    Отримані залежності для визначення якісних характеристик зубців з різноманітними зачепленнями. Вони можуть застосовуватися при дослідженнях зачеплень із випукло-вогнутим контактом.
  • Ескіз
    Документ
    Инструмент для изготовления зубьев эволютной передачи
    (НТУ "ХПИ", 2009) Павлов, В. А.
    Наведені результати розрахунків профіля зубців інструментальної рейки для виготовлення зубчастих коліс методом обкату.
  • Ескіз
    Документ
    Цилиндрическая эвольвентная передача с арочно-винтовыми зубьями
    (НТУ "ХПИ", 2015) Мацей, Р. А.; Штеле, Томас; Добринский, А. Г.; Ковра, А. В.
    В статье рассмотрено повышение нагрузочной способности цилиндрического эвольвентного зацепления с арочными зубьями за счет оптимизации геометро-кинематических и прочностных характеристик. Поставленная цель достигается за счет того, что вдоль ширины венца колеса арочная часть зуба, расположенная в средней части ширины венца, сопряжена с косозубыми полушевронами, что увеличивает толщину и прочность зубьев на торцах и снижает концентрацию контактных напряжений и виброактивность зацепления под действием внешней нагрузки.