Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз процесу нагрівання стрижнів демпферної обмотки синхронного двигуна шарового подрібнювального млина в пускових режимах
    (НТУ "ХПІ", 2010) Воробейчик, Олег Станіславович; Чорний, Олексій Петрович; Носач, Євгенія Володимирівна
    Causes of going out from line-up of knots of synchronous machines are explained. A process of heating bars of damper puttee of synchronous engine at his starting is considered. Computation temperatures of heating are shown at direct asynchronous and frequency starting. Results of researches are illustrated by the proper graphs.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив нагрівання на пускові властивості синхронного двигуна
    (НТУ "ХПІ", 2010) Півняк, Геннадій Григорович; Кириченко, Віталій Іванович; Кириченко, Владислав Віталійович; Боровик, Роман Олексійович; Барабан, Віктор Вікторович; Бакутін, Андрій Вадимович
    The influence of winding and discharge resistance heating on starting characteristics of 4000 kW synchronous motor is researched. The fact that their temperature instability is obligatory for guaranteeing the declared passport information in the process of synchronous motor designing is proved. The use of program controlled exciter that provides passport ratios of starting and synchronization torques and the number of succession starts without installed drive power margin is offered.