Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Анализ и выбор принципов управления электропневматическими модуляторами рабочей тормозной системы автомобилей
    (НТУ "ХПИ", 2012) Леонтьев, Д. Н.; Серикова, Е. А.; Быкадоров, А. В.; Дон, Е. Ю.
    По результатам анализа существующих принципов управления антиблокировочными системами тормозов и экспериментальным данным процесса торможения автомобильного колеса предложен подход к управлению процессом торможения автомобилей на базе электронно-пневматической тормозной системы.
  • Ескіз
    Документ
    Эффективность индукционно-динамического устройства в рабочем цикле "отталкивание-торможение"
    (НТУ "ХПИ", 2012) Болюх, Владимир Федорович
    Рассмотрены процессы отталкивания и торможения якоря в индукционно-динамическом устройстве, которые протекают последовательно в едином рабочем цикле. Установлены значения высоты подбрасывания и снижения скорости соударения якоря с индуктором в зависимости от параметров емкостного накопителя энергии и расстояния между падающим якорем и индуктором.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з пневматичним гальмівним приводом
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій Ігорович
    Проведено аналіз основних способів гальмування автотранспортних засобів, складена математична модель пневматичного гальмівного приводу автомобіля КрАЗ-6510, змодельовано службове та екстрене гальмування даного автомобіля, досліджено можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості вантажних автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуванням
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження процесу гальмування транспортних засобів з гідравлічним гальмівним приводом
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Ассаф, Карім
    Проведено аналіз основних існуючих способів гальмування легкових автомобілів, складена математична модель процесу гальмування, змодельовано службове та екстрене гальмування, досліджені можливості підвищення гальмівної ефективності, керованості та стійкості легкових автомобілів у разі відсутності замкнутих систем автоматичного керування гальмуванням.