Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розробка представлення причинно-наслідкових залежностей для бази знань системи процесного управління
    (НТУ "ХПІ", 2018) Левикін, Віктор Макарович; Чала, Оксана Вікторівна
    Досліджено проблему побудови представлення знань в системі процесного управління для знання-ємних бізнес-процесів в аспекті відображення причинно-наслідкових зв’язків між контекстом виконання дій та діями бізнес-процесу. Показано, що загальний підхід до вирішення цієї проблеми пов’язаний із виділенням каузальних залежностей на основі аналізу логу подій, що містить записи про поведінку бізнес-процесу. При вирішенні проблеми сформульовано задачі уточнення структури представлення причинно-наслідкового аспекту знань у відповідності до особливостей логу; побудови логічних фактів і правил у відповідності до структури подій логу; формалізації представлення знань з урахуванням фактів, правил та апріорних обмежень. Встановлено, що зв’язок між артефактами контексту та подіями логу бізнес-процесу здійснюється через спільні атрибути. Між артефактами й атрибутами та між подіями й атрибутами існує відношення один до багатьох. Структурована логічна складову бази знань у вигляді логічних фактів та правил. Логічні факти визначають стан бізнес-процесу у дискретні моменти часу на основі значень властивостей артефактів. Правила виводу визначають зміну стану бізнес-процесу. Запропоновано представлення знань, що враховує стан контексту виконання дій бізнес-процесу у вигляді зважених логічних фактів, а також правил виводу, які забезпечують підтримку вибору дій з урахуванням поточного стану контексту. Відмінність запропонованого представлення полягає в тому, що при визначенні фактів враховуються атрибути подій, а правил – структура та послідовність подій логу бізнес-процесу. Також враховуються апріорні знання про предметну область у вигляді обмежень. Практичне значення представлення знань полягає у можливості автоматизованого виявлення причинно-наслідкових залежностей між діями бізнес-процесу у відповідності до інформації, що входить до складу його логу.
  • Ескіз
    Документ
    Модель бази знань інформаційної системи процесного управління
    (НТУ "ХПІ", 2017) Левикін, Віктор Макарович; Чала, Оксана Вікторівна
    В роботі розроблено представлення знань для інформаційної системи процесного управління. Зазначене представлення знань містить у собі набір артефактів, з якими взаємодіє бізнес-процес, а також залежності між цими артефактами і між значеннями їх атрибутів. Артефакти включають в себе будь-які сутності, що використовуються процесом. Відносини між артефактами підрозділяються на статичні обмеження, а також правила вибору дій і об’єктів, що залежать від часу. Розроблене представлення може бути побудовано на основі аналізу логів бізнес-процесів методами інтелектуального аналізу процесів і даних. Запропоновано модель бази знань ІС процесного управління. Модель включає в себе розроблене представлення знань, а також набір операцій з визначення властивостей артефактів, побудови і уточнення представлення знань. Модель забезпечує можливість інкрементного поповнення бази знань по мірі виконання бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Метод актуализации знание-емких бизнес-процессов
    (НТУ "ХПИ", 2016) Левыкин, Виктор Макарович; Чалая, Оксана Викторовна
    В работе усовершенствована модель цикла управления бизнес-процессом, которая отличается от существующих включением задачи актуализации, предусматривающей приведение знаний о процессе в соответствие с его текущим поведением, что позволяет откорректировать модель знание-емкого бизнес-процесса во время его выполнения. Предложен метод актуализации знание-емких бизнес-процессов. Метод направлен на приведение в актуальное состояние формализованных знаний о бизнес-процессе. Метод включает в себя фазы выделения ограничений, выделения управляющих правил, а также отбора правил и ограничений с учетом показателей эффективности и результативности. Метод обеспечивает возможность формализации в виде бизнес-правил знаний исполнителей, которые были использованы при управлении ходом выполнения знание-емкого бизнес-процесса.
  • Ескіз
    Документ
    Иерархическая модель контекста знание-емкого бизнес-процесса
    (НТУ "ХПІ", 2016) Левыкин, Виктор Макарович; Чалая, Оксана Викторовна
    В работе на основе структуризации знания-емкого бизнес-процесса, разработаны иерархическая модель контекста такого процесса, а также модель жизненного цикла артефакта контекста. Иерархическая модель контекста определяет иерархию артефактов как объектов, с которыми взаимодействует бизнес-процесс. Модель позволяет анализировать обработку артефактов не только во временном, но и в пространственном аспекте, обеспечивая возможность структуризации такого процесса с учетом организационной структуры предприятия. Предложенная обобщенная модель жизненного цикла артефакта содержит набор его атрибутов, а также упорядоченную последовательность действий по обработке артефакта в рамках одного экземпляра бизнес-процесса. Модель обеспечивает возможность в поэтапном усовершенствовании бизнес-процесса путем адаптации последовательности действий в рамках жизненного цикла отдельных артефактов.