Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Ковшик, Валентин Ігорович
    В статті розглядається проблема вибору підходу до управління витратами логістичної діяльності промислових підприємств. На основі аналізу літературних джерел визначено основні підходи і методи обліку, аналізу та контролю витрат, що можуть використовуватися в логістиці такі, як методи повних та прямих витрат, управління витратами за видами діяльності тощо. Виявлено їхні основні характеристики та критерії їх застосування. Пропонується алгоритм вибору підходу до управління логістичними витратами підприємств та відповідне дерево прийняття рішень, побудоване із застосуванням ID3 алгоритму на основі отриманої інформації.
  • Ескіз
    Документ
    Агентний метод синтезу дерев рішень
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гофман, Є. О.; Олійник, А. О.; Субботін, С. О.
    Розглянуто завдання побудови моделей у вигляді дерев рішень. Проаналізовано мультиагентний метод з непрямим зв’язком між агентами. Запропоновано мультиагентний метод ідентифікації дерев рішень. Розроблено програмне забезпечення, що реалізує запропонований метод. Бібліогр.: 10 назв.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез дерев рішень на основі вибірок даних з пропущеними значеннями
    (НТУ "ХПІ", 2011) Гофман, Є. О.; Олійник, А. О.; Субботін, С. О.
    Розглянуто завдання побудови моделей у вигляді дерев рішень на основі вибірок даних з пропущеними значеннями. Запропоновано новий метод ідентифікації дерев рішень, який використовує теорію функцій довіри для роботи в умовах невизначеності параметрів при розв'язанні завдання автоматичної класифікації за ознаками. Розроблений метод дозволяє ідентифікувати структуру та параметри дерев рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Адаптивное нечеткое дерево принятия решений с динамической структурой для автоматизированной системы управления производством непрерывнолитой заготовки
    (НТУ "ХПИ", 2012) Мацко, И. И.; Логунова, О. С.; Павлов, В. В.; Мацко, О. С.
    В работе представлены результаты построения адаптивного нечеткого дерева принятия решения с динамической структурой для автоматизированной системы управления производством непрерывнолитой заготовки. Выполнено описание структуры, математического представления, алгоритмов адаптации и динамики структуры.
  • Ескіз
    Документ
    Оценивание эффективности инвестиционной деятельности рекламного агентства
    (НТУ "ХПИ", 2013) Филипковская, Л. А.; Кравчук, А. Г.
    В работе предложены методы оценивания инвестиционных проектов предприятий, представленных рекламными агентствами. Для оценки инвестиционных проектов рассмотрены метод корректировки ставки дисконтирования, метод достоверных эквивалентов, технология анализа чувствительности показателей эффективности инвестиционной деятельности, метод сценариев, теория игр, "дерево решений", метод Монте-Карло. Так как рекламное агентство постоянно находится в условиях риска и неопределенности, показано, что для оценки его инвестиционной деятельности приемлемым является метод анализа чувствительности. Этот метод позволяет обрабатывать разнородную информацию, для реальной задачи инвестиционного анализа, характерной для сферы рекламы