Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення поточного технічного стану дизельного двигуна методами безрозбірної діагностики за параметрами паливної апаратури(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Чишкала, Павло Васильович; Мешков, Денис Вікторович; Божко, Едуард ВалерійовичВ роботі проведено аналіз ефективних методів діагностики дизелів, та проаналізовано особливості діагностики методами, за параметрами. Окремо перелічено недоліки описуваних методів. Вказано основні причини виникнення несправностей у вузлах паливної апаратури дизельних двигунів. Прикладами доведено, що самим кращим, аналізуючи визначення кореляційних залежностей діагностованих двигунів, є прямі методи, а саме індиціювання робочого процесу у циліндрі дизеля. Встановлено, що методи технічного діагностування не потребують розбирання паливної апаратури та зарекомендували себе як універсальні і оперативні, що дозволяють комплексно оцінити стан дизелю. Детально описано методи нерозбірного діагностування стану дизельного двигуна, досліджено особливості таких непрямих методів діагностики, як вібраційний, акустичний, непряме індиціювання за допомогою визначення напруження у шпильках кришки циліндрів, оцінка величини зносу деталей за вмістом металу у моторній оливі, а також діагностування за нерівномірністю частоти обертання колінчастого валу. Метод по діагностиці віброакустичним методом може бути використаний для визначення технічного стану таких елементів, як паливний насос високого тиску, форсунки і паливопідкачуючий насос. Крім того, дано характеристику мотор-тестерів, вузькоспеціалізованих тестерів та автосканерів. Особливістю діагностики за допомогою комп’ютерного автосканера є те, що вона дозволяє оцінювати стан вузлів комплексно, тобто з врахуванням взаємного впливу несправностей один на одного. Наголошено, що найбільш ефективними можна вважати такі методи, що не потребують розбирання, а найбільш точну оцінку технічного стану паливної апаратури можна дати з використанням методу діагностування за параметрами робочих процесів.Документ Дослідження витратоміра для обліку витрати палива на тракторах без електронної системи керування його подачі і з урахуванням скидання з форсунок(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Мандрика, Володимир Ростиславович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичВ роботі виконано аналіз можливості підвищення надійності конструкції витратоміру та точності об’ємного вимірювання невеликих об’ємі в рідини, в тому числі дизельного палива, бензину, керосину, масел та інших в’язких рідин, проаналізовано існуючі пристрої для вимірування витрати палива, виявлено позитивні та негативні властивості кожного із них.Документ Аналіз особливостей сучасних їздових циклів, що застосовуються для нормування токсичності відпрацьованих газів і оцінки паливної економічності автомобілів(НТУ "ХПІ", 2017) Якунін, Максим Євгенович; Ребров, Олексій Юрійович; Насальський, Віктор Анатолійович; Трофимова, Наталія БорисівнаВ роботі проведено аналіз випробувальних їздових циклів, які використовуються для оцінки токсичності відпрацьованих газів. Розглянуто залежність витрати палива від середньої швидкості руху автомобіля. Розглянуто методику розробки нормативних їздових циклів. Проведено аналіз критеріїв оцінки їздових циклів та розглянуті основні режими руху автомобіля, які використовуються при моделюванні основних міжнародних їздових циклів.Документ Задание граничных условий теплообмена в зоне поршневых колец поршня транспортного дизеля на начальных стадиях проектирования(НТУ "ХПИ", 2017) Пылев, Владимир Александрович; Нестеренко, Ирина АлександровнаПроанализированы способы задания граничных условий и законов управляющих функций для поршней транспортного дизеля. Предложены варианты упрощенного задания граничных условий и законов управляющих функций с целью сокращения времени для расчета переходных процессов нагружения двигателя на начальных стадиях проектирования поршня. Произведена оценка влияния предложенных вариантов задания граничных условий и законов управляющих функций на температурное и термонапряженное состояние кромки камеры сгорания поршня.Документ Фактори і методи підвищення ефективності каталітичного впливу на згоряння в дизелі(НТУ "ХПІ", 2017) Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир Олександрович; Горохівський, Андрій Сергійович; Артеменко, Андрій КостянтиновичРозглянуто фактори та методи, що забезпечують підвищення ефективності каталітичного впливу на внутрішньоциліндрові процеси в дизелі. Запропонована класифікація, в якій фактори поділяються на три групи: хімічні, технологічні та фізичні. Визначальною ознакою хімічного фактору є швидкість протікання хімічних реакцій, яка залежать від температурних умов на поверхні камери згоряння і каталітичної активності матеріалу. Напрямок реалізації технологічного фактору залежить від вибору методу, матеріалів та стадій нанесення каталітичного покриття. Вплив фізичного фактору визначається формою камери згоряння, турбулізацією заряду та особливістю розпилу палива.Документ Прогнозирование эмиссии сажи и оксидов азота в дизеле с непосредственным впрыском(НТУ "ХПИ", 2014) Левтеров, Антон Михайлович; Левтерова, Людмила ИвановнаПредлагается методология прогнозирования эмиссии сажи и оксидов азота с отработавшими газами дизеля с непосредственным впрыскиванием. Исследования проводились в термодинамической структуре полного цикла дизеля с 2-х зонной моделью сгорания и опираются на концептуальные положения лазерной диагностики процесса сгорания в дизеле, химической кинетики сгорания углеводородных топлив, сформировавшиеся в последние годы, и экспериментальные исследования. Численные результаты получены для режима максимального крутящего момента конкретного двигателя с учетом оценки влияния на эмиссию сажи и оксидов азота начала впрыскивания топлива, что немаловажно для возможного исследования альтернативных топлив.