Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз насосних агрегатів для розриву нафтових пластів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Гасюк, Олександр Іванович; Цента, Євген Миколайович; Шевченко, Наталія Григорівна
    Наведено основні короткі відомості про насосні установки для гідравлічного розриву пласта, створені в різних країнах, взяті з сайтів заводів та фірм-виробників, довідкової літератури. В даний час для гідравлічного розриву пласта застосовуються спеціальні насосні установки, які змонтовані на різних монтажно-транспортних шасі, що забезпечують повний привід. Наведено основні технічні характеристики установок, що дають лише загальну оцінку виробу без схеми встановлення та переліку елементної бази реалізації. З метою зіставлення насосних установок різних фірм таблиці побудовані за однойменними показниками. Запропоновано вирішальний критерій, що відображає сукупність енергетичних та масогабаритних характеристик, компактність. Він дозволяє обґрунтувати подальший розвиток, який буде пов'язаний із гідроприводними насосними агрегатами, тобто з більш широким використанням сучасних гідромашин та гідроапаратури. Слід зазначити, що установка для гідравлічного розриву пласта являє собою в цілому динамічну машину, робота якої супроводжується нестаціонарними процесами руху технологічної рідини в свердловині, в пласті, що розривається, при дії пластового тиску на глибинах понад 1500 м. При цьому при розробці насосного агрегату використовувалася нова конструкція регульованого аксіально-поршневого насоса АНП-500 з робочим об'ємом 500 см 3 /об та тиском 35 МПа, що розроблений у НДІ Гідропривід (м. Харків). Огляд відомих джерел показав, що подальше вдосконалення, розвиток та підвищення ефективності насосних установок та агрегатів для гідравлічного розриву пласта стає актуальною проблемою нафтогазової промисловості. Ця проблема може бути вирішена шляхом обґрунтованого вибору приводу; забезпечення плавного регулювання подачі; суттєвого зниження пульсації подачі та тиску суміші, що надходить у свердловину; зменшення маси та габаритів.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование комбинированных линейных импульсных электромеханических преобразователей ударно-силового действия
    (НТУ "ХПИ", 2018) Болюх, Владимир Федорович; Кочерга, Александр Иванович; Щукин, Игорь Сергеевич
    С использованием математической модели показано, что в комбинированных линейных импульсных электромеханических преобразователях (ЛИЭП) ударно-силового действия максимальная величина и импульс результирующего силового электродинамического и электромагнитного воздействия выше, чем в ЛИЭП индукционного, электродинамического и электромагнитного типа. Наименьшая плотность тока в индукторе наблюдается в ЛИЭП электромагнитного типа, наивысшие силовые показатели развивает комбинированный ЛИЭП электромагнитно-электродинамического типа, наиболее низкие значения индукции магнитного поля рассеяния возникают в комбинированном ЛИЭП электромагнитно-индукционно-электродинамического типа. Установлено, что наиболее эффективным является комбинированный ЛИЭП электромагнитно-индукционно-электродинамического типа с параллельным соединением индуктора и катушечного якоря.
  • Ескіз
    Документ
    Критерии оптимизации турбокомпаундных транспортных двигателей
    (НТУ "ХПИ", 2014) Алёхин, Сергей Алексеевич; Герасименко, Владимир Петрович
    Описаны особенности выбора типов двигателей для различных транспортных средств, условий эксплуатации, а также оценки их эффективности. Выполнен анализ критериев эффективности транспортных средств при оптимизации их двигателей. Установлена применимость некоторых аналогов для оценки эффективности наземных транспортных машин. Показаны связи удельных параметров двигателей с некоторыми критериями эффективности.