Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Глядя, Сергій Олександрович; Любієв, Альберт Гнатович; Юшко, Олексій Володимирович; Колісниченко, Андрій Олександрович
    Розглянуто актуальне питання щодо фізичного виховання студентської молоді України, обґрунтовано головні педагогічні завдання. Проведено чинний аналіз становища з фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти (ЗВО), вивчена вітчизняна наукова література, дослідження науковців та фахівців. Визначена мета дослідження та послідовно розглянуто аспекти покращення навчально-виховного процесу з фізичного виховання у контексті сучасного етапу реформування освіти в Україні. Вивчено існуючи методи навчання, їх зміст, тобто систему різних видів навчальної діяльності, мету їх застосування та взаємодію з засобами навчання. Запропоновано затребувані прийоми щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання на основі акмеологічного підходу провідним напрямом – мотивація до відвідування і успішності навчальних занять з фізичного виховання, досягнення студентами успіху у спортивній діяльності, отримання задоволення від результатів витраченого працею часу, покращенню фізичного стану, поліпшенню показників здоров’я. Наведено приклад організації навчального процесу з фізичного виховання в НТУ «ХПІ» з застосуванням багаторічного педагогічного досвіду, тренерської майстерності викладачів кафедри фізичного виховання. Перелічені спеціалізації з видів спор ту, які розвинені на кафедрі. Дана характеристика основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання: лекції, практичні заняття, контрольні випробування фізичної підготовленості, контрольні випробування зі спеціалізацій з виду спорту, комплексні змагання зі спеціалізацій з видів спорту, спортивно-масові заходи та інше. Детально розкрито зміст основних видів навчальної діяльності з фізичного виховання та запропоновано щонайліпші варіанти рішення завдань з можливих умов, надані практичні рекомендації щодо їх впровадження в навчальний процес. Сформульовано тлумачення одного з прийомів «оптимізації». На основі проведеного дослідження зроблені провідні висновки, які розкривають умови впровадження прийомів щодо оптимізації видів навчальної діяльності з фізичного виховання студентів. Доцільність і необхідність проведеної роботи в цьому напрямі є безперечною для оптимальної, адекватної і раціональної побудови змісту навчального навантаження з фізичного виховання та його інспектування.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність особистості, критерії її розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Підбуцька, Ніна Вікторівна
    Стаття присвячена аналізу поняття толерантності, його філософському, педагогічному та психологічному аспектів. Розглядається сутність та критерії толерантної поведінки особистості. Визначено, що суб'єктами толерантності є не тільки окремі особистості, але й великі та малі соціальні групи, інститути держави Також акцентується увага на необхідності формування толерантності у студентів, за допомогою якої стабілізуються міжособистісні відносини та розв’язуються конфліктні ситуації між людьми.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницька компетентність студентів спеціальності фізична культура і спорт
    (НТУ "ХПІ", 2017) Борейко, Наталя Юріївна; Азаренкова, Любов Леонідівна
    У статті досліджуються основи формування дослідницької компетентності, визначався рівень сформованості дослідницької компетентності у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Дослідницька компетентність студентів визначалась за трьома компонентами ціннісно-мотиваційного, когнітивного й операційного. Для покращення рівня дослідницької компетентності розроблено технологію її формування у студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Технологія включає три етапи: мотиваційний, когнітивно-орієнтований, діяльнісно-процесуальний.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості функціонування сучасного студентського самоврядування в Україні та країнах Європи
    (НТУ "ХПІ", 2017) Бірюкова, Марина Василівна
    У статті досліджуються специфіка становлення студентського самоврядування в період розбудови незалежної України. Особливу увагу приділяється функціям, що надається студентському самоврядуванню у вищих навчальних закладах України. Для виявлення особливостей сучасного стану розвитку студентського самоврядування проведено порівняльний аналіз функціонування цього соціального інституту в інших країнах Європи. Визначено проблемні аспекти функціонування сучасного інституту самоврядування у ВНЗ України.
  • Ескіз
    Документ
    Формування відповідальності як поведінкової компетенції фахівця з управління проектами
    (НТУ "ХПІ", 2016) Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто сутність феномену відповідальності та її роль в житті й діяльності людини і суспільства. Показано, що відповідальність має розглядатися як одна з найважливіших поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами. Проаналізовано стан проблеми з формування і розвитку відповідальності студентів, висвітлено практичний досвід її формування в процесі викладання дисципліни з поведінкових компетенцій. Показано необхідність забезпечення системної цілісності навчально-виховного процесу і застосування активних методів навчання. Запропоновано вважати відповідальність одним із складників системи поведінкових компетенцій фахівця з управління проектами.
  • Ескіз
    Документ
    Співзвучність ідей М. М, Ланге із сучасними постулатами про універсальність у вищій освіті
    (НТУ "ХПІ", 2013) Корнюш, Г. В.
    Представлена стаття аналізує та актуалізує погляди М. М. Ланге на структурування університетських факультетів й перелік предметів, обов’язкових для засвоєння студентами усіх спеціальностей, що набувають своєї актуальності в умовах підвищеної уваги до концепту «універсальності» як характерної риси успішного випускника вишу.