Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Методика виключення суб’єктивного впливу внутрішніх корпоративних розрахунків на показники фінансового стану корпоративного утворення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Євсєєва, Ольга ОлексіївнаУ статті розкрита природа походження внутрішніх корпоративних розрахунків на залізничному транспорті в контексті здійснення основної діяльності за її економічними видами підприємствами залізничного транспорту, залізницями та їх відособленими підрозділами, як структурних підрозділів корпоративного утворення. Доведено, що внутрішні корпоративні розрахунки мають економічні витоки з ієрархії розподілу учасників корпоративного утворення відповідно до його організаційної структури в процесі фінансових відносин всередині галузі під час здійснення фінансово-господарської діяльності. У визначенні внутрішніх фінансових відносин запропоновано використання осучасненого понятійного апарату шляхом введення єдиного узагальненого терміну «внутрішні корпоративні розрахунки», який на прикладі залізничного транспорту як корпоративного утворення об’єднує визначення термінів «внутрішні розрахунки» та «внутрішньогосподарські розрахунки». Визначена можлива наявність інших подібних термінів, які можуть виникати як різновид фінансових розрахунків всередині корпоративних утворень будь-яких галузей та сфер економіки, що виникають у горизонтальному та/або вертикальному векторах ієрархічної організаційної структури будь-якого корпоративного утворення. Проаналізовано сучасний стан обліку внутрішніх фінансових відносин на залізничному транспорті в контексті відображення внутрішніх корпоративних розрахунків в системі рахунків бухгалтерського обліку та відображення у показниках фінансової звітності згідно чинного законодавства та на прикладі залізничного транспорту як корпоративного утворення – на підставі положень Облікової політики Укрзалізниці. Оцінено структурний вплив внутрішніх корпоративних розрахунків на показники звітності та показники фінансового стану. Виявлено, що внутрішні корпоративні розрахунки на залізничному транспорті займають значну питому вагу у структурі балансу, що вагомо суб’єктивно впливає на показники фінансового стану та експертні судження щодо подальшого фінансового розвитку корпоративного утворення. Це стало підґрунтям формування концептуального підходу щодо виключення впливу внутрішніх корпоративних розрахунків у методиці оцінки фінансового стану. Анонсована авторська науково-прикладна методика виключення впливу внутрішніх корпоративних розрахунків на показники фінансового стану корпоративного утворення, яка може використовуватись в аналізі показників фінансового стану окремих структурних підрозділів залізничного транспорту незалежно від ієрархічного місцезнаходження в структурі корпоративного утворення та може бути адаптована в аналізі показників фінансового стану будь-якого корпоративного утворення будь-якої іншої галузі або сфер економіки із певними припущеннями щодо галузевих особливостей та обставин щодо методологічного забезпечення в розрахунку та аналізі показників фінансового стану.Документ Удосконалення пропуску вагонопотоків через міжнародні залізничні стикові пункти(НТУ "ХПІ", 2015) Малахова, Олена Анатоліївна; Фат, Карина ЕдуардівнаВ роботі проаналізована структура вагонопотоку, що передається між залізницями України та сусідніми державами. Розглядаються основні труднощі у роботі міжнародних залізничних стикових пунктів. Запропоновані шляхи вирішення основних проблемних задач для прискорення просування вагонопотоків через міжнародні стикові залізничні пункти при взаємодії із сортувальними станціями полігону. Оцінку варіантів розподілу вагонопотоку між різними перехідними станціями запропоновано оцінювати за допомогою коефіцієнта розподілу роботи. Передбачається доповнення АРМ оперативних працівників станції вирішенням задачі раціоналізації роботи стикових пунктів.Документ Транспортные технологии как объект диагностирования(НТУ "ХПИ", 2011) Горяинов, А. Н.Определены границы транспортной технологии. Выделены основные группы факторов модели транспортной технологии.Документ Информационное обеспечение реализации диагностических процедур на транспорте(НТУ "ХПИ", 2011) Горяинов, А. Н.Предложена структура информационного обеспечения в системе диагностирования на транспорте. Выделены задачи информационного обеспечения.Документ Теоретичні дослідження паливної економічності на пасажирському маршрутному транспорті і перспективи покращення її показників(НТУ "ХПІ", 2012) Горбунов, А. П.; Мазанов, В. Г.; Мазін, С. П.; Мазін, О. С.Встановлено що витрати пального на маршруті, в залежності від кількості пасажирів можуть збільшуватись у 1,5 рази, а від кута нахилу дороги у 3,3 рази. Визначено що гібридні автобуси і електробуси можуть суттєво знизити витрати пального на міському маршрутному пасажирському транспорті, а також покращити екологічні показники.Документ Организация систем диагностирования на транспорте(НТУ "ХПИ", 2011) Горяинов, А. Н.Предложен алгоритм разработки системы диагностирования на транспорте. Представлены основные проблемные вопросы реализации этапов систем диагностирования.Документ Выделение общих свойств диагностического подхода применительно к транспорту(НТУ "ХПИ", 2011) Горяинов, А. Н.Проведено сравнение систем различной природы на основе взаимосвязи «техника - технология - экономика». Выделены общие и частные свойства применения диагностики на транспорте. Предложены объекты диагностирования на транспорте.Документ Системы диагностирования в проектах на транспорте при обслуживании пассажирских потоков(НТУ "ХПИ", 2012) Горяинов, А. Н.Рассмотрены вопросы использования систем диагностирования в проектах на транспорте. Описаны типовые схемы систем диагностирования. Выделена область объектов диагностирования в проектах. Предложена классификация проектов на транспорте.Документ Средства диагностирования в транспортной диагностике(НТУ "ХПИ", 2012) Горяинов, А. Н.Рассмотрены вопросы использования средств диагностирования. Предложены виды средств диагностирования в рамках транспортной диагностики.Документ Транспорт и енергетические комплексы с тепловыми насосами(НТУ "ХПИ", 2014) Куць, Н. Г.Разработана физико-математическая модель работы сложного открытого энергетического комплекса с применением теплового насоса. Показано, что наиболее эффективная работа теплового насоса реализуется при минимальной энергии активации и в резонансных условиях. Обоснован принцип работы парового двигателя в качестве теплового насоса. Показано, что вентилятор, компрессор, турбина, электромагнитный мотор-генератор и намагниченный феррит в продольном резонансе являются тепловыми насосами.