Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз динаміки зміни вильоту вантажу баштового крана з одинарним та подвійним математичними маятниками
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Ловейкін, Вячеслав Сергійович; Ромасевич, Юрій Олександрович; Стехно, Олексій Володимирович
    У статті представлено порівняльний аналіз кінематичних та динамічних характеристик перехідного режиму пуску механізму зміни вильоту вантажу баштового крана із використанням одинарного і подвійного математичних маятників. Дослідження проведені з використанням параметрів, що відповідають фізичній моделі стрілової системи баштового крана, яка розміщена у лабораторії динаміки машин кафедри конструювання машин і обладнання НУБіП України. В ході проведення порівняльного аналізу встановлено, що використання в якості моделі гнучкого підвісу вантажу одинарного або подвійного математичного маятнику не суттєво впливає на величину та характер зміни зусилля у тяговому канаті та швидкості переміщення вантажного візка. Однак, спостерігається вплив на фазову траєкторію коливань закріпленого на гнучкому підвісі вантажу. Порівняно результати теоретичних та експериментальних досліджень відхилення від вертикалі гнучкого підвісу вантажу при використанні моделі одинарного та подвійного математичного маятника. Встановлено, що протягом першої секунди руху результати експериментальних досліджень відхилень вантажу є більш близькими до моделі подвійного математичного маятника. Після першої секунди руху результати експериментальних досліджень є більш близькими до моделі одинарного маятника.