Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія міжнародного бренд-менеджменту промислового підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Водяхіна, Маргарита Олегівна; Чекмасова, Ірина АнатоліївнаУ статті проведено дослідження стратегії міжнародного бренд-менеджменту промислового підприємства. Проаналізовано стан української промисловості. Виявлено те, що, в умовах кризи, підприємства повинні докладати більше зусиль для утримання позицій на ринку. В цьому випадку у нагоді стає розвиток бренду. Сегмент споживачів відокремлено за такими галузями як металургійна, енергетики, гірничо-збагачувальна, машинобудівна, нафтохімічна, папероробна і харчова. При формуванні стратегії бренду потрібно враховувати такі аспекти як те, що діяльність підприємств на промислових ринках зазвичай відбувається на засадах В2В продажів, також важливою особливістю подібно підходу є те, що компанії працюють не на кінцевого споживача, а на інших юридичних осіб різних сфер і галузей діяльності. Бренд на ринку В2В виконує функції «гарантії якості», «надійності», «довгострокових відносин». Просування промислової продукції за допомогою реклами є неефективним, доцільно використовувати зв'язки з громадськістю та прямий маркетинг. При виконанні роботи використовувалися такі методи: структурно-функціональний аналіз – для дослідження зв’язку між основними факторами ринку В2В та формування брендингу, статистичний аналіз – для дослідження динаміки основних показників підприємства, фінансовий аналіз – для оцінки фінансового стану підприємства, порівняльний аналіз – для порівняння брендів конкурентів із даним підприємством. Запропоновано стратегію бренд-менеджменту міжнародної компанії з урахуванням особливостей функціонування промислових ринків. Впровадження рекомендацій, наданих у роботі, дозволить створити сильний бренд, та, як результат, створити репутацію надійного постачальника, зміцнити відносини із існуючими клієнтами та збільшити кількість кінцевих споживачів. Розрахований бюджет програми просування та проведена оцінка ефективності запропонованої стратегії свідчать, що впровадження бренду на підприємстві дозволить отримати додаткові прибутки у наступному році. Отже, за результатами проведеного аналізу можна зробити висновок, що запропонована стратегія бренду для промислового підприємства є ефективною та необхідна підприємству для подальшого розвитку та фінансової безпеки.Документ Забезпечення конкурентоспроможності української пшениці на світовому ринку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Головко, Маргарита Валеріївна; Чекмасова, Ірина АнатоліївнаУ статті проведено дослідження показників якості м’якої озимої пшениці першого класу для продовольчих цілей за стандартами основних лідерів світового ринку зерна. Наведено порівняльну характеристику показників якості пшениці українського виробництва і пшениці, виробленої за стандартами Європейського Союзу, США і Російської Федерації. Виявлено ключові показники якості пшениці, які забезпечують міжнародну конкурентоспроможність зерна: відсоток сміттєвих домішок, натура, вологість, вміст клейковини та масова частка білка. Встановлено, що Українська пшениця, яка відповідає національним стандартам якості 2019 р., має високу конкурентоспроможність у порівнянні зі зразками зерна, представленого на основній товарній біржі Європейського Союзу MATIF, але програє світовим лідерам, США та Росії, за такими показниками якості як сміттєва домішка, склоподібність, масова частка сирої клейковини та масова частка білка. За результатами проведеного аналізу наведено рекомендовані значення основних показників якості пшениці українського виробництва задля забезпечення її високої конкурентоспроможності на зарубіжних ринках. Розроблено схему вдосконалення показників якості пшениці через впровадження відповідних заходів, які враховують фактори виробництва та особливості технології. Для підвищення міжнародної конкурентоспроможності пшениці українським виробникам пропонуються такі заходи: оновлення сепараторів, перегляд періоду сівби, підживлення добривами. Впровадження запропонованих заходів дозволить зменьшити вміст сміттєвої домішки (з 1% до 0,4%) та збільшити масову частку білка (з 14% до 14,5%), масову частку клейковини (з 28% до 32%), склоподібність (з 50% до 60%), врожайність (з 4,8 тон/га до 5,4 тон/га). В свою чергу, запропоновані рекомендації дають змогу збільшити ціну українського зерна на світовому ринку з 5000 грн до 11000 грн за тону, що значно збільшить доходи українських аграріїв та рентабельність продажів. Таким чином, впровадження рекомендацій, наданих у роботі, дозволить вдосконалити якість української пшениці, отримати конкурентні переваги і підвищити ціну зерна на світовому ринку, вийти на нові ринки збуту, збільшити доходи українських підприємств.Документ Побудова стратегічної карти на основі використання концепції збалансованої системи показників(НТУ "ХПІ", 2018) Чекмасова, Ірина Анатоліївна; Табалюк, Анастасія КостянтинівнаВ умовах нестабільного середовища та жорсткої конкуренції відновлення промислового та економічного потенціалу авіаційної промисловості України потребує прийняття стратегічних рішень щодо подальшого розвитку підприємств галузі і отримання конкурентних переваг на ринку. Визначено основні проблеми та особливості авіаційної промисловості Україні. Зазначено напрями та перспективи подальшого розвитку авіаційних підприємств України. Виконано SWAT-аналіз авіаційної промисловості Україні. Проведені дослідження сильних та слабких сторін, можливостей та загроз галузі свідчать, що авіаційна промисловість в Україні має значний потенціал розвитку. Стратегічні карти є одним із інструментів реалізації стратегії підприємства, який відображає інформацію щодо діяльності підприємства за чотирма перспективами (фінансовою, ринковою, внутрішніх бізнес-процесів і навчання персоналу). Розглянуто сутність, зміст, призначення та методику побудови стратегічної карти як системи впровадження довгострокової стратегії підприємства. Розглянуто концепцію збалансованої системи показників як сучасний інструмент стратегічного менеджменту для прийняття управлінських рішень. Побудовано стратегічну карту для підприємства ПАТ "МОТОР СІЧ" з урахуванням особливостей галузі і стратегічних цілей підприємства в аспекті основних компонент його діяльності. Стратегічна карта на основі збалансованої системи показників є інструментом менеджменту, який надає можливість ефективного управління та впровадження довгострокової стратегії розвитку підприємства, а також дозволяє досягти поставленої мети через систему підцілей за основними напрямками діяльності підприємства. Реалізація запропонованої стратегії управління підприємством дозволить ПАТ "МОТОР СІЧ": збільшити випуск машинобудівної продукції за обсягами та номенклатурою; збільшити частку вітчизняної машинобудівної продукції на внутрішньому ринку; розширити експортні поставки; підвищити конкурентоспроможність продукції; підвищити продуктивність праці та рівень заробітної плати на підприємствах і в організаціях машинобудівного комплексу України.