Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне управління маркетинговою діяльністю підприємства щодо формування та реалізації товарної політики
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Райко, Діана Валеріївна; Федоренко, Ірина Анатоліївна; Сокол, Катерина Михайлівна; Ланько, Олена Василівна
    Метою даної статті є визначення стратегічного управління в межах маркетингової товарної політики на підприємстві, оскільки стратегічне управління з реалізації контролю та координації маркетингової товарної політики підприємства дозволяє створити модель її реалізації на підприємстві згідно з цілями та завданнями. У даній роботі були розглянуті теоретичні основи, на основі проаналізованих літературних джерел було запропоновано власні визначення та сформульовано різницю між товарної політикою та маркетинговою товарною політикою. Розроблений та запропонований в роботі механізм формування і реалізації маркетингової товарної політики підприємства забезпечує взаємозв'язок організаційних, методичних та аналітичних процедур на всіх стадіях управління. Втілення в життя заходів має забезпечити активізацію і підвищення маркетингового потенціалу товару, зокрема і товарної політики підприємства в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Інвестиційне проектування як основа для формування інвестиційної привабливості промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Шкарупа, Євгенія Олександрівна; Шляпцева, Катерина Сергіївна
    У статті досліджено фінансово-економічної сутність інвестиційного проектування та доведено, що маючи багатоплановість і велику кількість джерел фінансування різноманітних проектів та програм у промислових підприємств виникає нагальна необхідність у формуванні їх інвестиційної привабливості, що повинно втілюватися у формі інвестиційного проекту. Проаналізовані основні підходи до визначення сутності поняття інвестиційний проект та надано авторське визначення цього поняття. Визначені групи методів оцінки економічної ефективності інвестиційних проектів, які дозволяють провести оцінку його економічної ефективності, що підвищує інвестиційну привабливість у перспективних внутрішніх та зовнішніх інвесторів. Виділені типові помилки, що можуть виникати при розрахунку показників ефективності інвестиційного проекту та негативно впливати інвестиційну привабливість промислового підприємства. Доведено, що одним із найбільш відповідальних та визначальних етапів проектного циклу інвестиційного проектування є проектний аналіз, який представляє собою сукупність методичних заходів та прийомів, які використовуються для підготовки та обґрунтування інвестиційних рішень. Визначені основні види аналізу, які повинні включатися у проектний аналіз інвестиційного проекту. Зроблено висновок, що після проведення усіх досліджень, які передують прийняттю інвестиційного рішення, необхідно скласти певний підсумковий документ, який дозволить інвестору та підприємцю не лише прийняти, а й зафіксувати, що і коли належить зробити, щоб виправдалися сподівання на ефективність інвестиційного проекту. Для цього складається стандартний документ, у якому детально обґрунтовуються концепція призначеного для реалізації реального інвестиційного проекту – бізнес-план. Розроблений у статті бізнес-план дає можливість з'ясувати життєздатність проекту за умов ринкової конкуренції, містить орієнтири подальшого розвитку підприємства, а також є головною умовою формування інвестиційної привабливості промислового підприємства у сучасному інвестиційному кліматі України.
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Батюк, Кирило Олександрович
    У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості управління ЗЕД на підприємстві алкогольної галузі
    (НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Малихін, Олександр Олександрович
    У статті розкрита сутність зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано ринок алкогольних напоїв України та охарактеризовано основні тенденції здійснення зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Запропоновано розглянути особливості здійснення ЗЕД ДП "Nemiroff". Наведено розрахунки застосування реклами, як маркетингового заходу при здійсненні ЗЕД. Розраховано економічний ефект та економічну ефективність запропонованого заходу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні аспекти аналізу ефективності використання матеріальних ресурсів на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2017) Рубан, Ліна Олегівна; Федоренко, Ірина Анатоліївна
    У статті розглянуто мету та завдання аналізу матеріальних ресурсів на промислових підприємствах, висвітлено основні етапи аналізу ефективності використання матеріальних ресурсів. Запропоновано методичний підхід до формування системи показників ефективності використання матеріальних ресурсів промислового підприємства на основі виділення чотирьох груп показників: узагальнюючі показники ефективності, індивідуальні (часткові) показники ефективності, показники фінансової результативності, факторні моделі матеріаловіддачі та матеріаломісткості.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості стратегічного управління експортною діяльністю підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2016) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Гриб, Анжела
    У статті досліджено сутність експортної стратегії підприємств АПК та систематизовано підходи до процесу її формування. Визначено особливості стратегічного управління експортною діяльність агропромислових підприємств в умовах наднаціонального регулювання міжнародної торгівлі.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка потенціалу фармацевтичного ринку регіонів України
    (НТУ "ХПІ", 2010) Федоренко, Ірина Анатоліївна
    У статті запропонована методика оцінки внутрішнього та зовнішнього потенціалу фармацевтичного ринку регіонів України, узагальнено визначення потенціалу фармацевтичного ринку.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми управління партнерськими взаємовідносинами з зовнішньоекономічної діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Берулава, Анна Гогієвна; Колонтаєвська, Анастасія Ігорівна
    У статті уточнено поняття "партнерські взаємовідносини", виокремленні типи заходів, які визначають готовність підприємства до партнерських взаємовідносин, визначені способи, якими має можливість скористатись підприємство, здійснюючи вибір потенційного партнера, класифіковані форми співробітництва суб’єктів господарювання за окремими напрямками діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний потенціал як основа конкуренотостійкості підприємств машинобудування
    (НТУ "ХПІ", 2015) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Мясников, В’ячеслав Олегович
    Сформовано концептуальні основи формування інноваційного потенціалу підприємств машинобудування, узагальнено елементи інноваційного потенціалу та критерії його оцінки. Виявлено характеристики підприємства, які сприйнятливі до інновацій. Запропоновано, що основними завданнями управління інноваційним потенціалом підприємства (ІПП), є: планування і придбання ресурсів, необхідних для досягнення інноваційної мети (формування ІПП), кількісне і якісне поліпшення стану ІПП (нарощування ІПП) і перетворення компонентів інноваційного потенціалу в кінцевий інноваційний продукт (реалізація ІПП). Основою системного вивчення інноваційного потенціалу підприємства як об'єкта управління є дослідження процесу реалізації основних функцій управління (планування і прогнозування, організація і координація, мотивація і стимулювання, контроль та оцінка) по відношенню до компонентів ІПП, що дозволить підвищувати рівень конкурентостійкості підприємств машинобудування.
  • Ескіз
    Документ
    Оценка уровня развития фармацевтического рынка регионов
    (НТУ "ХПИ", 2011) Федоренко, Ирина Анатольевна
    В статье предложена экономико-математическая модель комплексной оценки развития фармацевтического рынка регионов. Представлен рейтинг регионов по уровню развития фармацевтического рынка.