Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження особливостей формування програм мерчандайзінгу компаніями-дистрибуторами
    (НТУ "ХПІ", 2014) Літвиненко, Марія Владиславна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Великодна, О. В.
    Пропонуються дослідження мерчандайзингу як комплексу заходів, направлених на збільшення об'ємів продажів в роздрібній мережі. Розроблено програму мерчандайзінгу для компанії-дистрибутора та по результатах детального аналізу ліквідності продукції розроблено стандарт компанії для рознічних магазинів.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна діяльність підприємства як джерело підвищення прибутку
    (НТУ "ХПІ", 2011) Літвиненко, Марія Владиславна; Кедревич, І. В.
    В статті розглядається роль інноваційної діяльності в підвищенні прибутковості підприємств і організацій, її вплив на конкурентоспроможність та ефективність діяльності підприємств. Наведено основні напрямки збільшення прибутку підприємств, шляхом впровадження інновацій. Отримані в роботі результати мають практичне значення для підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Планування собівартості і прибутку як основний фактор підвищення прибутковості і промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Трофимова, І. В.; Літвиненко, Марія Владиславна
    У роботі розглянуто проблему підвищення прибутковості промислового підприємства. Проаналізовано та економічно обґрунтовано проведення заходів зі зниження собівартості продукції. Встановлено їх доцільність на основі збільшення прибутку.