Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Нові можливості менеджменту організацій малого бізнесу в умовах цифрової економіки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвиненко, Марія Владиславна; Богдановська, Маргарита Ігорівна
    В статті досліджено сучасний стан менеджменту організацій малого бізнесу в умовах цифровізації, яка на сьогодні постає невід’ ємною складовою бізнес-процесів. Виявлено нові можливості діяльності компаній в цифровій економіці України, особливо активне застосування інноваційних технологій в усіх сфери людської діяльності пов’язано з пандемією Covid-19. Зазначено, що цифрова інфраструктура надає значні можливості для розвитку сфери електронної торгівлі та підвищення ефективності її функціонування, бо цифровізація сприяє автоматизації бізнес-процесів та підвищує продуктивність праці. Наголошено на необхідності формування ефективної цифрової інфраструктури для підтримки малого бізнесу. Розкрито сутність концепції розвитку цифрових компетентностей, що спрямована на розвиток цифрових технологій у суспільстві, зокрема в сфері підприємництва. Показано переваги застосування для компаній національної онлайн-платформи «Дія.Бізнес», яка містить значну кількість сервісів з необхідною та актуальною інформацією для підприємців-початківців. За даними дослідження Mastercard SME Index визначено, що близько 70% підприємців в Україні використовують цифрові канали продажів, серед яких найчастіше застосовують соціальні мережі (40%) та власний сайт (33%). Відповідно до результатів Державної служби статистики України, власники малих підприємств станом на 2021 рік недостатньо активно впроваджували цифрові технології для діяльності організацій. Дані Європейського інноваційного табла показали, що у 2022 році в Україні взагалі розвиток цифровізації зупинився, що пов’язано у першу черзу з початком повномасштабного вторгнення росії на територію країни. Розроблено пропозиції щодо використання малими підприємствами інноваційних технологій: автоматизації внутрішніх процесів компанії, використання штучного інтелекту та мобільних додатків, просування товарів та послуг через соціальні мережі. Впровадження даних технологій забезпечить бізнесу стійкість і виживання, що необхідні для успіху на ринку.
  • Ескіз
    Публікація
    Результати вимушеного "апгрейду" електроної комерції
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Літвиненко, Марія Владиславна; Мірошник, Марія Володимирівна
    В статті досліджено трансформацію електронної комерції, яка за останні п’ять років стала невід'ємною складовою глобальної системи роздрібної торгівлі. Виявлено проблеми, що насуваються на на цю сферу бізнесу, бо споживачі стали більш обережними у своїх витратах через інфляцію, наслідки війни в Україні, порушення ланцюгів постачання та загальне відчуття невизначеності. Зазначено, що підприємницькі структури намагаючись вижити в існуючих умовах трансформуються в нові бізнес форми та відшукують нові форми просування товарів. В роботі показано, що на практиці ці дії не завжди є ефективними. Детально досліджено «апгрейд» торгівельної площадки Prom.ua – інноваційний каталог ProSale, який є інструментом для відображення та просування товарів на Prom і основною метою якого є залучення покупців та збільшення продажів. Показано, що розробники Prom зобов’язали усіх клієнтів, окрім промислових, використовувати Модель CPA, яка передбачає єдину ставку виплат за продажі, що є однаковою для всіх товарів певної категорії. А головне, що при цьому клієнт втратив вплив на частоту та пріоритетність видачі своїх товарів у Каталозі ProSale. За даними власного дослідження авторів встановлено, що кількість зареєстрованих на маркетплейсі клієнтів після вимушеного «апгрейду» тільки за червень-липень зменшилась на 6 %. Звісно, що це відбулося під сукупним впливом різних факторів, однак дослідження показало, що зміни у просуванні товарів на Prom мають на це значний вплив і клієнти-продавці на Prom відчули різке зниження саме кількості показів (видачі в категоріях) у Каталозі ProSale. Показано ситуацію коли продавець потрапив у коло, з якого дуже складно вибратися. Надано пояснення чому: саме рейтинг магазину від тепер грає важливу роль у видачі товарів Каталогу ProSale як для нових продавців так і для «продвинутих» продавців на платформі (які знаходяться на платформі рік і більше). Розроблено пропозиції щодо маркетплейсу Prom: повернути рекламу СРС та завдяки цьому зробити здорову конкуренцію між продавцями на платформі. Очікується: цінність для платформи – збільшення прибутку, завдяки купівлі пакетів розміщення, зріст витрат серед користувачів на рекламні послуги; цінність для продавця – збільшення продажів і відповідне збільшення прибутку; цінність для покупців – зменшення цін на товари і відповідно можливість зробити більшу кількість покупок.