Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Концепт та проблеми маркетингової діяльності(НТУ "ХПІ", 2018) Коляда, Тетяна Ігорівна; Кузьменко, Тетяна СергіївнаПроаналізовано теоретичні та практичні аспекти щодо визначення сутності концепту і проблем маркетингової діяльності на сучасному етапі розвитку суспільства. Оговорене головне завдання маркетингу та що підприємство має визначити і на що має бути орієнтоване Розкрито поняття маркетингової структури на підприємстві та чому вона повинна відповідати, та під впливом чого змінюється концепція. Розглянуто внутрішні та зовнішні загальносвітові чинники, які викликають необхідність "перезавантаження" концепції маркетингу. Описано чому сприяла фетишизація маркетингу. Розібрано чому концепція маркетингу повинна мати двоєдиний вектор розвитку. Проаналізовано, які товари набувають додаткову цінність для споживачів, та за рахунок чого. Перелічені зарубіжні та вітчизняні науковці, які займалися питаннями концепту та проблем маркетингової діяльності. Розглянуто що потребують розроблені стратегічні концепції, підходи і дії щодо управління маркетинговою діяльністю. Оглянуто під впливом чого відбувалося формування концепції маркетингу. Досліджено концепцію соціально-етичного маркетингу (освіченого маркетингу, соціально-орієнтованого маркетингу, соціально-відповідального маркетингу). Розглянуто перші системні підходи до сутності концепції соціально-етичного маркетингу в роботах вчених. Описано п'ять умов завдяки яким соціально-етичний маркетинг здатний підтримувати оптимальний збут. Окреслено яких факторів вимагає концепція. Описано три концептуальні напрямки соціально-етичного маркетингу: соціальний, гуманістичний, екологічний. Описано який обсяг великих і складних проблем стоїть перед маркетологами. Перелічено фактори, які визначають платоспроможний попит. Перелічено які існують чотири типи відносин між попитом та потребами. Проаналізовано зв'язок реклами з маркетингом. Перелічено основні проблеми маркетингу та маркетингової діяльності. Також проаналізовано як розвиток суспільства вплинув на таку науку, як маркетинг.Документ Сутність та основні характеристики збутової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2017) Азарова, Аліна Сергіївна; Лінькова, Олена ЮріївнаВ статті досліджено особливості збутової діяльності підприємств та її сутність. На основі аналізу й узагальнення підходів різних наукових шкіл термін "збут" систематизовано за 7 класифікаційними ознаками: маркетингова комунікація; вид комерційної діяльності підприємства; дистрибуція; процес організації оптової торгівлі; продаж товарів; організація ринкових зв'язків між учасниками ринку; процес безпосереднього спілкування продавця та покупця. В статті також систематизовано наукові підходи до визначення поняття "збутова діяльність підприємства" класифіковано за 6 групами: процес організації торгової діяльності; дистрибуція; процес маркетингової діяльності; система організації продажу товару, його доставка споживачу та післяпродажне обслуговування; вид організаційно-економічної діяльності, спрямованої на підвищення ефективності реалізації продукції; система формування попиту, стимулювання збуту та організації товарного обміну.Документ Теоретичні засади ідентифікації і класіфікації процесів машинобудівних підприємств(НТУ "ХПІ", 2017) Виноградов, Владислав ВолодимировичВ статті проаналізовано науковий підхід до визначення поняття збут, збутовий діяльність машинобудівних підприємств. Розглянуто наукові концепції визначення поняття "процес" у структурі управлінні підприємством. Встановлено теоретичні засади ідентифікації і класифікації процесів підприємства. Дослідження показало, що збутова діяльність підприємства - ланка системного ланцюгового процесу, керування яким залежить від кожного окремого процесу в підприємстві. Керування збутовим процесом неможливим без відповідного ІТ-інструменту, який визначатиме параметри системи окремих процесів. Інструмент, який може стратегічно підтримувати процес управління підприємством, - це збалансована система показників, яка описує місію та стратегію організації з метою групування з різних точок зору.Документ Пропозиції щодо вдосконалення формування маркетингової стратегії промислового підприємства(НТУ "ХПІ", 2016) Стремоухова, Аліна; Пічугіна, Тетяна Сергіївна; Другова, Олена СергіївнаУ статті розглянуто теоретичні особливості формування маркетингової стратегії підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність промислового вітчизняного підприємства ДП "Завод імені В. А. Малишева". Розглянуто основні ринки збуту стратегічної продукції підприємства. Запропоновано поетапну стратегію та ринок збуту.Публікація Сутність та результати проведення маркетингових досліджень картриджів "WWM" у м. Харкові(НТУ "ХПІ", 2010) Косенко, Олександра Петрівна; Павленко, А. М.В роботі розглядається проведення маркетингового дослідження у м.Харкові, з метою підвищення виручки від реалізації даного виду товару.Документ Знижки в бухгалтерському обліку, маркетингу та логістиці: порівняльний аспект(НТУ "ХПІ", 2010) Сливка, Ярослава ВасилівнаПроведено порівняльний аналіз підходів до визначення знижки в різних науках. Запропоновано трактування знижки для цілей бухгалтерського обліку, розроблено рекомендації щодо порядку розрахунку доцільності її надання з подальшим відображенням на рахунках бухгалтерського обліку.Документ Маркетингова політика і стратегія збуту інновацій на ринку промислової продукції(НТУ "ХПІ", 2016) Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаРозглянуто основні фактори, що визначають сутність маркетингової стратегії збуту інноваційної продукції, розмір ринкового попиту на нові товари. Особливу увагу приділено розміру фірми, термінам окупності інновацій, наявності патентної системи, особливостям сегменту ринку. Запропоновано розділити всі нововведення на дві групи: що мають екстенсивний і інтенсивний характер поширення на ринку.Документ Контролінг збутової діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Матросова, О. А.; Міщенко, Володимир АкимовичУ статті проаналізовані теоретичні та методичні бази контролінгу, системи показників та застосування їх на практиці, розглянуто структуру збут-контролінгу. У результаті проведеного аналізу, виявлено, що контролінг – це система управління майбутнім для забезпечення тривалого існування фірми і її структурних одиниць. Виявлено, що впровадження на підприємстві системи контролінгу дозволяє підвищити ефективність всього процесу управління його економічною діяльністю.Документ Виробництво унікальної продукції як ефективний метод покращення інноваційного розвитку(НТУ "ХПІ", 2011) Коваленко, В. В.; Клименко, О. В.Дана стаття присвячена достатньо актуальній, проте мало вивченій темі. Інноваційна діяльність, її розвиток, проблеми та шляхи покращення широко розглядаються в науковій літературі, але в даній статті ми зосередимо увагу на такому напрямку покращення й прискорення інноваційного розвитку, як виробництво унікальної продукції.Публікація Особливості підвищення конкурентоспоможності продукції шляхом розробки маркетингових комунікацій(НТУ "ХПІ", 2011) Кочетова, Тетяна Іванівна; Сафонік, Н. Е.В умовах посилення конкуренції, а особливо її нецінових чинників, щоб успішно продавати свій товар нинішньому досвідченому споживачу, фірмам доводиться вирішувати багато непростих задач. У статті розглядаються особливості підвищення конкурентоспроможності товару за рахунок розробки комплексу просування товару. Описана важливість застосування маркетингових комунікацій для інформування, переконання та стимулювання збуту.