Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Виртуальное пространство в нелинейной перспективе
    (НТУ "ХПИ", 2008) Качанов, Петр Алексеевич; Бондарь, А. А.
    В статті розглянуті методи лінійной та нелініной перспективи. Розглянуто застосування нелініной перспективи в вiзуалiзацii.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование реалистичных эффектов освещенности трехмерных сцен объектов в реальном времени
    (НТУ "ХПИ", 2006) Безменов, Николай Иванович; Богарсуков, А. С.; Явников, Р. А.
    У статті розглянуто питання формування реалістичних зображень тривимірних сцен в реальному часі. Аналізуються й порівнюються між собою методи, які базуються на моделі локального та глобального освітлення. На підставі результатів порівняння робляться висновки щодо доцільності використання кожного з них для рішення поставленої задачі.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование эффектов освещенности при визуализации объемных изображений
    (НТУ "ХПИ", 2005) Безменов, Николай Иванович; Богарсуков, А. С.
    У статті розглянуто питання формування реалістичного зображення тривимірних сцен. Аналізується метод трасування променів з погляду можливості застосування його при описі тривимірних сцен. Наведено результати моделюванні тривимірних сцен і зроблені висновки про якість розглянутого методу й напрямках його удосконалювання.
  • Ескіз
    Документ
    A Unity 3D engine plugin for creating static ecosystem in game environments
    (НТУ "ХПИ", 2015) Bezmenov, M. I.; Potapenko, Y. O.; Dvornik, K. O.
    Here we report on the researches and development of the static ecosystem plugin to Unity 3D game development platform, also the creation of neural network has been described. It allows for the designer-driven automatic generation of computer game assets based on the two vastly different approaches: procedural and artificial-neural-network-based; with user-defined object to be cloned, area to be populated and placement rules. Both methods have been applied to the problem of photorealistic distribution of stones on the hillside (including demonstration of the common placements mistakes). All the approaches were then evaluated by the panel of the computer gamers. Opinion of some participants of the experiment with the corresponding results were summarized.
  • Ескіз
    Документ
    Компрессия полей высот при помощи полиномов
    (НТУ "ХПИ", 2007) Качанов, Петр Алексеевич; Зуев, Андрей Александрович
    У статті розглянутий метод зменшення об'єму пам'яті, яку займає поле висот, за допомогою кодування поліномами. Запропонований набір поліномів для компресії поля висот. Проведено дослідження величин середньої і максимальної похибок кодування.
  • Ескіз
    Документ
    Конструирование точечного каркаса поверхности общего вида по заданным граничным условиям
    (НТУ "ХПИ", 2007) Ницын, Александр Юрьевич
    Розглянуто метод побудови точкового каркаса поверхні за чотирма граничними кривими лініями. Метод грунтується на застосуванні аффінних перетворень площини. Обгрунтовано можливість застосування даного методу у комп'ютерній графіці.
  • Ескіз
    Документ
    Подход к визуализации триангулированных поверхностей методом обратного трассирования лучей
    (НТУ "ХПИ", 2006) Гусятин, В. М.; Громенко, А. Е.
    У статті введене поняття гранично триангульованої поверхні, розглянуті способи її отримання і завдання, приведено алгоритм пошуку точок перетинання проекційного променя з трикутником цієї поверхні. Для запропонованого підходу розглянуті особливості реалізації технології субдискретизації екрану, виконана оцінка необхідної пропускної здатності шини даних, проведене порівняння по обчислювальних витратах з архітектурою SaarCOR, запропоновано структуру спецобчислювача, який оптимізований для паралельно-конвеєрної архітектури з безперервним потоком вхідних даних.