Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторные исследования электропривода электромобиля с суперконденсаторной батареей
    (НТУ "ХПИ", 2013) Клепиков, Владимир Борисович; Гончар, Александр Сергеевич; Моисеев, Александр Николаевич; Семиков, Алексей Владимирович; Малетин, Ю. А.; Жихарев, Андрей Николаевич
    A special laboratory stand to assay the operation of the proposed scheme of the electric vehicle electric drive with a direct current motor is created. The scheme provides for energy regenerative in braking modes into supercapacitor module. Operability of scheme and the ability of the supercapacitor module to perform the functions of energy storage are confirmed, which allowed to return more than 20% of the expended in acceleration energy in the experiments.
  • Ескіз
    Документ
    Моделирование двигателя внутреннего сгорания в задачах исследования гибридных транспортных средств
    (НТУ "ХПИ", 2013) Бешта, Александр Степанович; Балахонцев, Александр Васильевич; Албу, Андрей Андреевич
    The article describes mathematical model of the internal combustion engine. The model is built relative to instantaneous values of airflow and fuel rate and yields engine torque and speed. The model obtained is designed for integration into complex model of hybrid electric vehicle. Simulation results are shown.
  • Ескіз
    Документ
    Эффективность импульсно-индукционного отталкивания и торможения в рабочем цикле при воздействии направленной силы
    (НТУ "ХПИ", 2013) Болюх, Владимир Федорович
    Рассмотрена эффективность импульсно-индукционного отталкивания и тор-можения при вертикальном перемещении электропроводящего якоря с испол-нительным элементом при помощи импульсов электродинамической силы без дополнительного заряда емкостного накопителя энергии в рабочем цикле. Показано, что с увеличением начального зазора между якорем и индуктором уменьшается высота подбрасывания, но улучшаются тормозные показатели.