Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Алгоритм оцінки інноваційної діяльності в телекомунікаційних системах
    (НТУ "ХПІ", 2018) Смолін, Юрій Олександрович; Саміло, Іван Юрійович; Злобін, Віталій Юрійович; Кобзаренко, Володимир Сергійович; Скребцов, Євген Володимирович; Левенець, Олександр Сергійович; Марченко, Іван Леонідович
    Розглянуто різні способи оцінки інноваційної діяльності в телекомунікаційних системах та принципи побудови алгоритмів такої оцінки. Виділено критерії інноваційної діяльності, що враховують не лише оцінку якості, але й основних супутніх факторів, які відбивають суть оцінки інноваційної діяльності взагалі і телекомунікаційних мережах зокрема. Проведено розподіл критеріїв оцінки інноваційної діяльності за різними рівнями. Обґрунтовані вирази для визначення числових значень цих критеріїв. Розроблено алгоритм оцінки інноваційних технологій в телекомунікаційних системах, що базується на визначенні супутніх факторів, які відбивають суть інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Еволюція підходів до визначення сутності інновацій
    (НТУ "ХПІ", 2014) Христенко, Г. М.
    Розглянуто загальні положення, досягнення та основні праці вчених у сфері інновацій від класиків економічної теорії до сучасників. Узагальнено сутність і особливості економічної категорії "інновація". Запропоновано та обшрунтовано авторський підхід до визначення інновацій як економічної категорії. Проаналізовано вітчизняні та закордонні публікації стосовно даного дослідження. В умовах конкуренції досягти бажаного результату можна при забезпеченні ефективності застосування науково-технічних, економічних, організаційних, соціальних та екологічних факторів.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття «новий продукт» в маркетингу, його сутність та класифікації
    (НТУ "ХПІ", 2011) Пшенична, К. А.
    Удосконалено теоретичне обґрунтування змісту поняття «новий продукт», розкритий взаємозв’язок розробки нового продукту з маркетинговою діяльністю підприємства. Розглянута найбільш поширена класифікація нових продуктів та відображена залежність привабливості нового товару для компанії від ступеня новизни товару.