Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Оценка водоходных качеств транспортера тягача МТ-ЛБ с различными типами водоходных движителей
    (НТУ "ХПИ", 2008) Белов, В. К.; Тимченко, А. Ю.
    Проведено сравнение водоходных качеств транспортера-тягача типа МТ-ЛБ с различными типами водоходных двигателей (гусеница, водомет, водоходных винт) по времени и пути разгона до максимальной скорости, при которой сила тяги равна силе сопротивления. Силы сопротивления получены экспериментально, сила тяги для гусеничного движителя - экспериментально, а водометов и винта - рассчитано.
  • Ескіз
    Документ
    Методика підвищення загального статичного коефіцієнту корисної дії дизель-генераторних електромеханічних систем транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кулагін, Дмитро Олександрович; Андрієнко, Петро Дмитрович; Метельський, Володимир Петрович; Яценко, Дмитро Валерійович
    В статті запропоновано методику підвищення енергоефективності дизель-генераторної електромеханічної системи транспортного засобу за статичними характеристиками. За даним методом використовуються синергетичні властивості декомпозованих елементів електроприводу під час його проектування шляхом вибору таких елементів декомпозованої структури, у яких точка екстремуму функції статичного ККД лежить в мінімальному околі точки екстремуму кривої статичного ККД дизельного двигуна. Такий підхід дозволяє отримати максимальну величину статичного ККД всієї структури при досягненні найбільш раціонального питомого рівня споживання палива. Також в статті показано, що підвищення енергетичного потенціалу дизель-генераторної електромеханічної системи транспортного засобу за статичними характеристиками базується на декомпозиції структури системи, де кожен її елемент має забезпечити мінімальний рівень втрат енергії у всій системі в цілому, причому задачу керування такою системою необхідно формулювати як завдання пошуку законів та алгоритмів взаємодії між компонентами складної ієрархічної електромеханічної системи.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності модернізації стандартними методами машин, що плавають
    (НТУ "ХПІ", 2009) Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бєлов, В. К.; Веретенніков, Євгеній Олександрович
    Проведена оценка возможности модернизации плавающих машин стандартными методами (увеличение диаметра рабочего колеса водометного движителя) на примере бронетранспортера БТР-3Е. Определена максимальная скорость машины на плаву. Проведены расчеты для определения времени и соответствующего пути разгона машины до максимальной скорости.
  • Ескіз
    Документ
    Анализ аналитических зависимостей для определения коэффициента буксования тракторных шин
    (НТУ "ХПИ", 2012) Ребров, Алексей Юрьевич; Кучков, В. В.
    Приведен анализ аналитических зависимостей силы тяги тракторной шины от коэффициента буксования и физико-механических свойств грунта в соответствии с методиками, которые применяются при расчете процессов образования силы тяги трактора.
  • Ескіз
    Документ
    Исследование тягово-сцепных свойств тракторных шин с использованием их универсальных характеристик
    (НТУ "ХПИ", 2013) Ребров, Алексей Юрьевич; Кучков, В. В.; Краснояружский, И. С.
    В статье рассмотрена возможность улучшения тягово-сцепных свойств тракторных шин при выборе оптимальных параметров: вертикальной нагрузки и внутреннего давления воздуха в шине, с использованием известных методик, которые применяются при расчете взаимодействия ведущего колеса с опорной поверхностью.