Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження безвідмовності пневматичного приводу гальмівної системи засобу рухомості
    (НТУ "ХПІ", 2012) Рогозін, І. В.
    Запропонована методика визначення імовірності безвідмовної роботи пневматичного приводу гальмівної системи засобу рухомості (ЗР) озброєння та військової техніки (ОВТ) з врахуванням результатів математичного моделювання робочих процесів в ньому. Встановлені залежності між тиском повітря в пневматичному приводі та площею прохідного перерізу пошкодження його ділянці, а також імовірністю безвідмовної роботи гальмівної системи ЗР.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання активного вакуумного підсилювача гідравлічної гальмівної системи
    (НТУ "ХПІ", 2014) Петренко, Д. І.; Дячук, М. В.
    Представлена імітаційна модель активного вакуумного підсилювача гальмівної системи легкового автомобіля в середовищі Simscape/MatLab як елемент системи курсової стійкості ESP. Складена Simscape-модель електромагнітного клапану (соленоїду) з системою керування, реалізованою в середовищі StateFlow/MatLab. Виконано тестування моделі в двох режимах: перший – робота підсилювача в пасивному режимі (з вимкненим соленоїдом); другий – з активацією соленоїда (без втручання водія).
  • Ескіз
    Документ
    Повышение надежности работы тормозной системы бронетранспортера БТР-4 за счет доработки пневматической системы изделия
    (НТУ "ХПИ", 2014) Липовец, В. В.; Гращенков, Г. П.; Клименко, И. В.; Саенко, Д. В.; Литвин-Попович, И. А.
    В данной статье рассмотрены вопросы относящиеся к управлению тормозами при буксировке изделия БТР-4, а именно разработка пневматической части пневмо-гидравлического привода системы управления рабочими тормозами, обеспечивающей возможность автоматического торможения буксируемого изделия. Внедрение модернизированной пневмосистемы позволяет выполнять буксировку БТР-4 с обеспечением более высоких требований безопасности при движении, производить заправку (подпитку) пневмосистемы от внешнего источника, увеличить срок службы узлов и деталей тормозных механизмов буксирующей машины.