Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Стенд асинхронного электропривода электромобиля
    (НТУ "ХПИ", 2017) Пшеничников, Дмитрий Алексеевич; Воробьёв, Богдан Витальевич
    Предлагается функциональная схема стенда для исследования характеристик асинхронного электропривода электромобиля с возможностью моделирования любого типа нагрузки. Разработана компьютерная модель, учитывающая процессы синхронизации, переключения передач, процессы в силовых элементах, позволяющая производить моделирование движения электромобиля. Предложены модели коробки переключения передач и синхронизатора. Произведено моделирование разгона электромобиля и сделаны соответствующие выводы.
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення рентабельності підприємства за рахунок заміни його автопарку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Василенко, Артем Валерійович; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Аналіз витрат на вантажні автомобілі одного з підприємств України показав незмінний ріст цін на паливо, а саме на метан, пропан та дизельне пальне, його неефективність у використанні як палива для комерційних вантажних автомобілів та переваги переходу до автомобілів на електричній тязі. Результати дали зрозуміти, що пропозиції автомобільної компанії BYD щодо нової продукції, а саме електричних автомобілів різної вантажопід’ємності, є дуже вигідними для компанії. Порівняння витрат на використання автомобілів на природному паливі та автомобілів на електричній тязі показує великий потенціал нових автомобілів, їх економічність та вигідність у використанні.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок пробігу гібридного автомобіля на електричної тязі в залежності від умов експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2015) Борисенко, А. О.
    В роботі проведено розрахунок пробігу гібридного автомобіля на електричній тязі в залежності від умов експлуатації. Проведено обґрунтування необхідності підвищення паливної економічності та екологічної чистоти гібридних автомобілів за рахунок використання електричної енергії, що накопичується у блоку акумуляторних батарей. В результаті виконання розрахунку проведений вибір та обґрунтування кількості акумуляторних батарей у накопичувачі електричної енергії. Зроблені висновки.
  • Ескіз
    Документ
    Системы электроснабжения на основе электрических машин с самовозбуждением
    (НТУ "ХПИ", 2013) Падалко, Д. А.; Гарганеев, А. Г.
    Рассмотрены принципы генерирования электроэнергии в автономных системах электроснабжения на основе электрических машин с самовозбуждением. Показана общность процессов самовозбуждения в электрических машинах постоянного тока, асинхронных и синхронно-гистерезисных. Представлены результаты моделирования процессов самовозбуждения. Показана возможность построения регулируемых систем генерирования с полупроводниковыми преобразователями.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження класів економічності автомобілів на Україні
    (НТУ "ХПІ", 2014) Борисенко, А. О.
    В роботі проведено аналіз та дослідження існуючих класів економічності автомобілів. Проведено обґрунтування необхідності впровадження класів економічності автомобілів на Україні. Запропоновано застосування спеціальних стікерів, які інформують покупців автомобілів про реальну витрату палива і рівні викидів шкідливих речовин в повітря. Зроблені висновки щодо доцільності впровадження класів економічності автомобілів на Україні.