Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Тяговый электродвигатель постоянного тока для шахтных электровозов с улучшенной системой вентиляции
    (НТУ "ХПИ", 2017) Черная, Виктория Олеговна; Шокарев, Дмитрий Анатольевич
    В работе проведен анализ существующих способов охлаждения тяговых электрических машин рудничных электровозов и условий их эксплуатации в подземных выработках горнорудных предприятий. Рассмотрены известные конструктивные варианты тяговых электрических двигателей отечественного и зарубежного производства, выявлены их преимущества и недостатки. Проведена оценка эффективности системы вентиляции тягового электрического двигателя ДТН-45 шахтного контактного электровоза. Представлены результаты лабораторных исследований по определению температуры нагрева элементов тягового двигателя при естественной и принудительной вентиляции. Установлены оптимальные значения напора и расхода охлаждающего воздуха.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення оптимальних режимів руху електровозу з вантажним потягом, що обладнаний асинхронними тяговими двигунами на ділянці колії з встановленим графіком руху та профілем
    (НТУ "ХПІ", 2017) Петренко, Олександр Миколайович
    В роботі розроблено методику визначення оптимальних режимів руху електровозу, що обладнаний асинхронними тяговим двигунами та вантажним потягом для ділянки колії с заданим графіком руху на основі метода Гамільтона-Якобі-Беллмана. Визначення оптимальних режимів роботи тягового приводу було обрано комбінований метод: глобальний пошук здійснюється генетичним алгоритмом з одноточечним кросовером і селекцією за принципом рулетки. На завершальному етапі роботи оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера-Міда.
  • Ескіз
    Документ
    Контроль температурних режимів та охолодження тягових двигунів електротехнічних комплексів в процесі експлуатації
    (НТУ "ХПІ", 2016) Некрасов, Андрій Вікторович; Чорна, Вікторія Олегівна; Кас'янов, Євгеній Михайлович
    Проаналізовано відомі способи контролю температури обмоток тягових електричних двигунів. Розглянуто особливості функціонування існуючих пристроїв контролю температури тягових електричних двигунів рудничних електровозів та їх недоліки. Запропоновано спосіб безконтактного контролю та захисту тягових двигунів від перевищення температури. Розглянуто існуючі способи охолодження тягових двигунів. Встновлено недоліки існуючої системи охолодження тягових двигунів. Запропоновано спосіб примусового охолодження двигунів за рахунок нагнітання повітря всередину двигуна та оцінена його ефективність. Запропоновані способи дозволять підвищити надійність тягових двигунів та подовжити терміни їх експлуатації.