Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ публикаций по проблеме оптимизации компоновочных схем зубчатых механизмов
    (НТУ "ХПИ", 2013) Старжинский, В. Е.; Басинюк, В. Л.; Мардосевич, Е. И.; Шалобаев, Е. В.
    Рассматривается проблема оптимизации компоновочных схем силовых редукторов и зубчатых механизмов приборов. На основании анализа разных подходов и методов оптимизации разнообразных схем компоновки приводятся обобщенные рекомендации по оптимальному проектированию зубчатых механизмов.
  • Ескіз
    Документ
    Назначение предельно допустимых уровней вибраций при вибродиагностике зубчатых механизмов
    (НТУ "ХПИ", 2013) Ишин, Н. Н.; Гоман, А. М.; Скороходов, А. С.; Гаврилов, С. А.
    Изложен метод предварительного назначения предельных уровней вибраций при автоматизированном вибромониторинге технического состояния зубчатых механизмов. Метод базируется на гипотезе линейной зависимости параметров вибраций от величины зазоров в сопряжениях и позволяет, в отсутствие статистической базы по вибрационным характеристикам механизма в зависимости от наработки, назначить ориентировочные уровни вибраций зубчатого механизма для контроля его состояния в эксплуатации.