Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Метод определения характеристик синтезируемой компьютерной сети в условиях нечеткой информации
    (НТУ "ХПИ", 2011) Нефёдов, Л. И.; Шевченко, М. В.; Петренко, Ю. А.; Биньковская, А. Б.
    Рассмотрен метод определения характеристик синтезируемой компьютерной сети в условиях нечеткой информации, что позволило повысить эффективность принятия решений.
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальні засади підвищення ефективності автотехнічної експертизи ДТП
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кашканов, А. А.
    Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку автотехнічної експертизи ДТП, існуючі критерії оцінювання якості розслідування аварійних ситуацій. Запропоновано шляхи підвищення ефективності експертизи ДТП на основі прийняття рішень за концепцією системного аналізу та використання модульної технології синтезу, яка надає засоби для автоматизації компонентного проектування інтегральної системи автотехнічної експертизи ДТП любого рівня складності та якості зі стандартних модулів, забезпечує високу гнучкість системи при зміні умов її функціонування.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання невизначеності значень коефіцієнта зчеплення та її вплив на результати автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кашканов, А. А.
    Розглянуті причини виникнення невизначеності значень коефіцієнта зчеплення при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано шляхи мінімізації суб’єктивності експертного оцінювання значень коефіцієнта зчеплення під час розв’язування типових задач автотехнічної експертизи, що базуються на використанні аксіом теорії ймовірностей, нечіткої логіки та обробки числових даних (результатів вимірювань).
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація суб’єктивності експертного оцінювання в задачах автотехнічної експертизи дорожньо-транспортних пригод
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кашканов, А. А.
    Розглянуті причини виникнення суб’єктивної невизначеності експертного оцінювання при проведенні експертиз дорожньо-транспортних пригод, та її вплив на інтерпретацію аналітичних результатів досліджень і розрахунків. Запропоновано шляхи мінімізації суб’єктивності експертного оцінювання під час розв’язування типових задач автотехнічної експертизи, що базуються на використанні системи узагальнюючих функцій, побудованих на основі аксіом теорії ймовірностей, нечіткої логіки та обробки числових даних
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізаційна задача вибору комплексу поліграфічного захисту
    (НТУ "ХПІ", 2013) Бізюк, А. В.; Бізюк, І. Г.
    Проведений аналіз існуючих технологій алгоритмів вибору комплексу видів поліграфічного захисту; запропонована математична модель оптимального вибору елементів комплексу.