Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Місце комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управління(НТУ "ХПІ", 2018) Шевченко, Марина МиколаївнаРозглянуто теоретичні підходи до визначеня сутності комплексу маркетингу в системі маркетингового стратегічного управліня. Підходи розглянуто в ретроспективі та детально охарактеризовано. Висвітлено ключові чинники, що пливають на підходи до стратегічного маркетингового управління підприємством: турбулентні прояви глобалізації, підвищення страндартів якості продукції та ослуговування, поява новітніх засобів комунікації. Проаналізовано останні досягнення та джерела інформації на тему стратегічного маркетингового управління. Досліджено походженя та розвиток теоретичних підходів до визначення поняття "комплекс маркетингу", як елементу стратегічного маркетингового управління. Проаналізовано найважливіші складові комплексу маркетингу, обґрунтовано їх призначення та значущість для успішної реалізації конкурентоспроможних товарів на закордонних ринках. Узагальнено ключові моделі комплексу маркетингу, виявлено їх переваги та недоліки. Розглянуто класичні елементи комплексу макетингу: товарна політика, ціноутворення, посування та розповсюдження товару, а також доцільність використання додаткових елементів, пов'язаних з роллю та участю споживача, як ключового суб'єкта маркетингових процесів. Запропоновано оновлений підхід до формування комплексу маркетингу "5Р+5С", який однаково враховує інтереси підприємства, як виробника продукції, не залишаючи осторонь такі питання як ефективність виробництва та доцільність проведення маркетингових заходів, так і інтереси споживачів, адже в рамках даної моделі люди завжди будуть оцінюватися як найбільше багатство та цінність компанії. Він враховує стратегічні цілі та економічні інтереси підприємства, дозволяє охопити більшу частку цільового ринку, отримати прихильність споживачів, партнерів і лідерів суспільної думки та показати високі фінансові результати.Документ Роль об'єктів інтелектуальної власності у сучасній економіці(НТУ "ХПІ", 2018) Глізнуца, Марина Юріївна; Моргай, Лідія ВіталіївнаСформовано положення, згідно якого впровадження інтелектуального продукту остаточно змінило відносини "людина-природа". Викладено загальне поняття інтелектуальної власності, що відображає її сутність – це права на результати розумової діяльності людини в науковій, художній, виробничій та інших сферах, які є об'єктом цивільно-правових відносин у частині права кожного володіти, користуватися і розпоряджатися результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності. Розглянуто інтелектуальну власність як систему економічних, соціальних та правових відносин; як відтворення капіталу в сучасних умовах; як ефективний спосіб отримання доходу. Виявлено, що інтелектуальна власність є не тільки частиною науково-технічного процесу, але й формуванням основних фінансових потоків, конкурентоспроможності. Висунуто положення, що інтелектуальна власність є рушійною силою розвитку економіки, якщо учасники економічних відносин мають можливість отримувати прямий або опосередкований прибуток від практичного використання права власності. Досліджено, що важливим є внесок вітчизняного інтелектуального капіталу в розвиток промислового комплексу країни, що сприяє оновленню його продукції та технологій, а це, своєю чергою, підтримує суб'єкти господарювання на конкурентоспроможному рівні на вітчизняних і зарубіжних ринках; управління інтелектуальною власністю перетворюється в найважливіший елемент корпоративног о управління. Акціонерні портфелі активів об'єктів прав інтелектуальної власності широко використовуються при злитті і поглинанні компаній, в спільних підприємствах, угодах, ліцензійних договорів та інших. Проблемою є руйнування інтелектуального виробництва, вихід інтелекту за кордон, нав'язування інтелектуальної потенціалу, також, у сучасних кризових умовах значна кількість підприємств не може дозволити собі займатися інноваціями за власний кошт, а нерозвиненість вітчизняного фондового ринку та складність у залученні кредитів, не дають змогу користуватися цими класичними інструментами залучення коштів. Висунуто положення про необхідність цілеспрямованого вирощування повноцінних суб'єктів інтелектуальної власності, забезпечення можливості їх ефективної реалізації, а також стимулювання взаємодії науково-технічних структур.Документ Интеллектуализация систем управления производством(НТУ "ХПИ", 2017) Тимашова, Л. А.; Лещенко, В. А.; Морозова, А. И.; Таран, Л. Ю.Представлены результаты интеллектуализации системы управления производством с помощью работающих со знаниями технологий. Приведено онтологическое описание системы управления и задач, связанных с представлением изделия, контроля обеспеченности производственной программы технической документацией и контроля структуры документов.Публікація Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи(НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПроведено теоретичний аналіз сутності просування як складової системи маркетингових комунікацій. Розглянуто підходи різних авторів до визначення поняття "просування". Проведено аналіз спільних та відмінних рис між просуванням та маркетинговими комунікаціями. Відмічено, що на теперішній час немає чіткого розмежування визначень "просування" та "маркетингові комунікації". Визначено місце та роль просування у системі маркетингових комунікацій.Документ Структура процесу управління конфігурацією проектів(НТУ "ХПІ", 2017) Сидорчук, Олександр Васильович; Ратушний, Роман Тадейович; Щербаченко, Олександр Миколайович; Сіваковська, Олена МиколаївнаАналіз стану питання свідчить про недостатнє розкриття процесу управління конфігурацією проектів, яке має вирішальне значення у забезпеченні їх успіху. Структуру процесу управління конфігурацією проектів розкрито на основі системного підходу. Виділені дві системні складові проектів – проектно-технологічну та організаційно-технічну (управлінську). Розкрито сутність узгодження чотирьох основних процесів управління конфігурацією, які відбуваються в проектах. Зв‘язки між ними належать до структури процесу управління конфігурацією проектів.Документ Особливості маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2015) Колотюк, Олена Іванівна; Будякіна, Юлія ОлексіївнаУ статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Представлені, та детально розглянуті специфічні елементи маркетингових досліджень і системи просування інноваційних продуктів, а також найбільш вдалі маркетингові прийоми просування інновацій на ринок. Запропоновано вирішення проблем, що спровоковані негативними особливостями кожної зі складових маркетингу інновацій. Також відмічено кілька видів тестування для підвищення комерційного успіху новинки. Описана складність сприйняття нових розробок та, як приклад, запропоновані деякі вдалі способи комунікації зі споживачами.Документ Маркетинговий напрям в товарно- інноваційній політиці(НТУ "ХПІ", 2014) Сударкіна, Світлана Петрівна; Федченко, В. І.Розглядається роль маркетингової складової в товарно-інноваційній політиці підприємства. Встановлення зв’язку складових комплексу маркетингу з етапами створення товару. Аналіз показників конкурентоспроможності. Приведено приклад впровадження інноваційного товару на підприємстві. Побудована матриця «ціна-якість» для систем контролю «Naviland AT-01-UA» підприємства ДНВП «Об’єднання Комунар» та товарів-конкурентів. Оцінка конкурентної позиції даного товару.Документ Київська складська митниця: створення та розвиток (початок ХХ ст.)(НТУ "ХПІ", 2012) Дейнеко, С. М.Статтю присвячено вивченню становлення та діяльності Київської складської митниці на початку ХХ століття. Спираючись на архівні та статистичні матеріали розглянуто економічні показники закладу, номенклатуру товарів, освітній рівень службовців митниці.Публікація Теоретичні засади оцінювання конкурентоспроможності(НТУ "ХПІ", 2013) Брінь, Павло Володимирович; Чорна, В. В.У статті досліджено проблему визначення показника конкурентоспроможності продукції. Проаналізовано основні методи оцінки конкурентоспроможності та надано рекомендації щодо їх подальшої модифікації.