Вісники НТУ "ХПІ"
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494
З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Спрощення розв'язку задач лінійної оптимізації в проєктному менеджменті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Чернова, Любава Сергіївна; Титов, Сергій Дмитрoвич; Чернова, Людмила СергіївнаМатематичне моделювання сучасних процесів управління може бути зведено до розв’язку задач лінійної оптимізації (ЛО). Для дослідження та розв’язку задач ЛО застосовують бібліотеку програм відомих комп’ютерних пакетів Mathematica®, Maple®, MathCad®. Це дозволяє розв’язувати складні типи комбінаторних задач цілочислової лінійної оптимізації та виконувати розв’язок задач великої вимірності. Методи точного або наближеного розв’язку таких задач вивчаються з урахуванням належності їх до, так званих, задач з класу P та NP (алгоритми поліноміальної та експоненціальної реалізації розв’язку). Сучасні комп’ютерні комбінаторні методи для розв’язку задач ЛО потребують розробки алгоритмів, які дозволяють отримувати наближений розв’язок з гарантованою оцінкою значення цільової функції. Важливе значення має спрощення математичної моделі до початку комп’ютерної реалізації. Така доцільність стимулює вдосконалення існуючих алгоритмів підготовки до комп’ютерних розрахунків. Застосування таких алгоритмів дозволить суттєво скоротити комп’ютерний час розрахунків та зменшити апаратні вимоги до комп’ютера. Пред’явлена робота присвячена побудові ланцюга ефективних алгоритмів, які спрощують первісну математичну модель задачі та реалізацію її комп’ютерного розрахунку. Метою роботи є використання та розробка ефективних алгоритмів та підготовка математичних моделей теорії ЛО з подальшою реалізацією їх розв’язку на комп’ютері.Документ Моделювання деформованого стану східчастих пустотілих поковок в процесі розкочування(НТУ "ХПІ", 2017) Косілов, Максим Сергійович; Марков, Олег Євгенович; Герасименко, Олексій Васильович; Шевцов, Сергій ОлександровичВ роботі описані результати дослідження отримання східчастої поковки. Дослідження були проведені шляхом виконання експерименту на свинцевих моделях. Встановлено, що через різну товщину стінки виступу та уступу заготовки, ступінь деформації уступу більший ніж виступу. Через це утворюється конусна форма поковки. В залежності від відносного діаметру виступу напрям конусності заготовки змінюється. Зміна конусності відбувається в процесі одночасного деформування виступу та уступу, через більшу тангенціальну деформацію уступу.Документ Эффективность процесса прокатки-волочения тонких полос(НТУ "ХПИ", 2009) Николаев, В. А.; Васильев, А. Г.; Васильев, А. А.Приведены методика и результаты исследований процесса прокатки-волочения (ПВ) при деформации тонких полос в холостых валках в сравнении с процессом прокатки в приводных валках (ПРВ). Выполнен сравнительный анализ энергосиловых параметров процессов ПВ и ПРВ при прокатке тонких полос. Показана возможность и целесообразность использования процесса ПВ при деформации полос с небольшими обжатиями.Документ Нормирование параметров разгона легкового автомобиля(НТУ "ХПИ", 2015) Волков, Владимир Петрович; Рабинович, Э. Х.; Зуев, В. А.; Зыбцев, Ю. В.В статье обоснован выбор метода расчета нормативов времени разгона автомобилей при дорожном диагностировании с эмпирическими поправками, отражающими изменение конфигурации кривой крутящего момента при разгоне на разных передачах: снижение максимального крутящего момента и смещение его частоты вдоль оси частот вращения коленчатого вала в зависимости от передаточного числа включенной передачи в трансмиссии, а также увеличение крутизны ветвей этой кривой в зависимости от возраста или наработки двигателя.Документ Оптимизация электромагнита компенсатора с ферромагнитным сердечником(НТУ "ХПИ", 2011) Король, Елена Геннадьевна; Лупиков, Валерий Сергеевич; Рудас, Юрий ДаниловичПриведены результаты моделирования электромагнита компенсатора с ферромагнитным сердечником, используемом для снижения внешнего магнитного поля электрооборудования. Предложена методика выбора оптимальных размеров электромагнита.Документ Исследование параметров формоизменения слябов после многократного обжатия в системе вертикальные-горизонтальные валки(НТУ "ХПИ", 2012) Руденко, Е. А.; Коновалов, Ю. В.; Фролова, М. О.Представлены результаты экспериментальных исследований параметров формоизменения концов раскатов в плане после разового и многократного обжатия при редуцировании в гладких и калиброванных вертикальных валках и проглаживании в горизонтальных валках. Получены адекватные зависимости для расчета параметров формы слябов в плане после многократного обжатия в системе вертикальные-горизонтальные валки, учитывающие влияние ширины сляба и размеров ящичного калибраДокумент Изменение конфигурации кривой крутящего момента ДВС при разгоне автомобиля(НТУ "ХПИ", 2014) Волков, Владимир Петрович; Рабинович, Э. Х.; Пономаренко, И. И.; Зыбцев, Ю. В.; Зуев, В. А.; Митасов, В. В.В статье описаны в сопоставлении с номинальными графиками кривые крутящего момента ДВС, восстановленные по данным разгона автомобилей на разных передачах. Снижение максимального момента не превышало 8 %, однако в зоне низких оборотов момент падает в 3…6 раз. Обороты максимального момента могут смещаться как в зону меньших, так и в зону больших частот.