Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Розробка заходів підприємств автотранспорту по підвищенню безпеки руху на дорогах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степанов, Олексій Вікторович; Волобуєва, Тетяна Вячеславівна; Сирота, В'ячеслав Михайлович; Мастепан, Сергій Миколайович; Мастепан, Микола Антонович
    Автотранспортне підприємство повинно постійно приділяти увагу підвищенню безпеки руху на дорогах і в містах. Вплив професійної майстерності водіїв на якість та ефективність експлуатації транспортних засобів під час перевезень проявляється через показники безпеки руху, якість перевезень, економічність режимів руху. Ефективність роботи водія залежить від його тренованості, підготовки та працездатності. При проведенні досліджень з організації транспортних процесів і забезпечення безпеки руху підприємство повинно дотримуватись таких положень організації дорожнього руху: оцінка можливості використання водіїв на окремих видах транспорту; проведення занять з підвищення кваліфікації водіїв, правил безпеки дорожнього руху; організація системи забезпечення працездатності водіїв; проведення занять з поширення досвіду. На підприємстві розроблено систему заходів щодо зниження ризику виникнення, попередження дорожньо-транспортних подій та впливу на фактори найбільшого ризику виникнення аварій.
  • Ескіз
    Документ
    Основні шляхи підвищення ефективності роботи підприємства автомобільного транспорту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Макаров, Володимир Андрійович; Мастепан, Сергій Миколайович; Макарова, Тамара Володимирівна; Мастепан, Микола Антонович; Виноградов, Микола Семенович
    Розроблено механізм дослідження та врахування умов функціонування системи "Водій – Автомобіль – Дорога – Середовище" і її складових. Створено алгоритм визначення впливу факторів дорожньо-транспортної системи на ефективність транспортного процесу, рівень небезпек дорожнього руху та їх усунення. Представлено рекомендації по розробці і впровадженню заходів по покращенню процесу виробництва транспортних послуг і підготовці водіїв до виконання процесу перевезень та розроблено методику оцінки їх ефективності.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування методики застосування класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS
    (НТУ "ХПІ", 2017) Волков, Володимир Петрович; Грицук, Ігор Валерійович; Грицук, Юрій Валерійович; Шурко, Генадій Костянтинович; Волков, Юрій Володимирович
    Розглядаються особливості методики використання класифікації умов експлуатації транспортних засобів в інформаційних умовах ITS. Розглядаються особливості використання інфраструктури автомобільних доріг та моніторингу транспортних засобів. Система дозволяє здійснювати збір, обробку та оперативне представлення інформації з бортової частини ITS у складі бортового інформаційного комплексу, аналіз стану автомобільних доріг, прилеглої території та їх інфраструктури. Наведено можливості моніторингу в додатку до тестового автомобіля та ділянки автомобільної дороги.
  • Ескіз
    Документ
    Построение архитектуры интеллектуальной системы управления адаптивного головного света автомобиля на основе интернет-технологий
    (НТУ "ХПИ", 2015) Никонов, О. Я.; Баранова, В. О.
    Современные высокотехнологичные фары автомобилей существенно повышают уровень дорожной безопасности. Адаптивная система переднего освещения становится все более популярной сегодня. При моделировании системы управления автовыравнивания очень важно обеспечить ее функциональность и сравнить реальный выход системы. В данной статье рассмотрены составляющие компоненты интеллектуальной системы переднего освещения автомобиля и разработана архитектура системы на основе интернет-технологий.