Вісники НТУ "ХПІ"

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2494


З 1961 р. у ХПІ видається збірник наукових праць "Вісник Харківського політехнічного інституту".
Згідно до наказу ректора № 158-1 від 07.05.2001 року "Про упорядкування видання вісника НТУ "ХПІ", збірник був перейменований у Вісник Національного Технічного Університету "ХПІ".
Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" включено до переліку спеціалізованих видань ВАК України і виходить по серіях, що відображають наукові напрямки діяльності вчених університету та потенційних здобувачів вчених ступенів та звань.
Зараз налічується 30 діючих тематичних редколегій. Вісник друкує статті як співробітників НТУ "ХПІ", так і статті авторів інших наукових закладів України та зарубіжжя, які представлені у даному розділі.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Практичні аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю вітчизняних підприємств
    (НТУ "ХПІ", 2017) Федоренко, Ірина Анатоліївна; Батюк, Кирило Олександрович
    У статті розкрита сутність поняття зовнішньоекономічна діяльність підприємства. Проаналізовано стратегічні підходи до формування маркетингового комплексу та зв'язок цього поняття з розробкою товарної політики на локальному і глобальному рівнях. Запропонована стратегія диференціації для ЗАТ "АВК" з урахуванням конкурентних переваг для кондитерської галузі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування фінансової стратегії: теоретичний аспект
    (НТУ "ХПІ", 2018) Назарова, Тетяна Юріївна; Мілентьєва, Юлія Віталіїівна
    У статті досліджено теоретичні аспекти сутності фінансової стратегії як складової загальноекономічного плану підприємства і необхідність її практичної реалізації з метою покращення фінансового стану суб’єкта господарювання та його подальшого стійкого розвитку. З дійснено обґрунтування її місця та значення у загальній стратегії підприємства з урахуванням особливостей прийняття управлінських рішень. Узагальнено етапи формування фінансової стратегії. Доведено, що фінансова стратегія є вектором управління підприємством та його виробничо-господарською діяльністю у сучасному конкурентному ринковому середовищі.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасний стан та перспективи розвитку кондитерської промисловості України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Мірошніченко, Юлія Юріївна
    У статті проведено аналіз основних факторів, які впливають на розвиток однієї з найрозвинутіших галузей харчової промисловості України – кондитерської галузі. Розглянуто основних виробників українського внутрішнього кондитерського ринку та виявлено їх основних конкурентів – іноземних виробників. Досліджено зміни в об’ємах експорту продукції та визначено чинники найбільшого впливу на нього, а також описані основні тенденції та перспективи розвитку кондитерської галузі у найближчий час. Надано рекомендації, які допоможуть стабільно утримувати свої позиції на ринку українським виробникам.