Користувач:
Марія Мірошник

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Марія Мірошник

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 79
  • Ескіз
    Публікація
    Активізація ринку послуг в Україні за рахунок його адаптації до мінливих умов зовнішнього середовища
    (НТУ "ХПІ", 2012) Мірошник, Марія Володимирівна; Оккерт, І. Л.; Чмихало, Н. В.
    У статті розглядаються аспекти, що пов’язані з активізацією ринку послуг, його адаптації до мінливих умов зовнішнього середовища та деталізації факторів ринкового впливу на ефективність функціонування фірм з надання сервісних послуг.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення та сфера застосування реклами на місці продажу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна; Хоробрих, А. А.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз стану і тенденцій розвитку інформаційного ринку України у контексті стандартів якості маркетингових досліджень
    (Національний фармацевтичний університет, 2017) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Разворюк, В. В.; Сергієнко, М. В.
    У статті розглянуто роль маркетингових досліджень у реалізації аналітичної функції маркетингової діяльності підприємств. Проведено аналіз інфраструктури служб маркетингових досліджень з визначенням основних операторів ринку та їх структуруванням. Визначено, що істотну роль в отриманні замовниками якісної інформації відіграє впровадження у практичну діяльність спеціалізованих компаній методів та процедур, що регламентовані стандартами маркетингових досліджень, основним з яких є СОУ 91.12.0-21708654-001, який було розроблено на основі EMRQS. Проведено експрес–аналіз мотивів вибору маркетингової агенції фірмами-замовниками за параметрами її ринкової сталості.
  • Ескіз
    Публікація
    Бізнес-процеси маркетинг-орієнтованого управління підприємством харчової промисловості України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Сердюк, Максим Владиславович; Базарова, Ельвіра Джамахонівна
    Підприємства харчової промисловості, утворюючи потужне конкурентне середовище, дотримуються певної ринкової орієнтації своєї господарської діяльності та мають значну різновекторність розвитку ринкових бізнес-процесів. В статті деталізовано, що певні групи бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємств утворюють основні, підтримуючи бізнес-процеси та бізнес-процеси розвитку й управління. Визначено, що основними моделями їх аналізу виступають наступні: модель AS-IS, яка позиціонує сучасний стан бізнес-процесів підприємства; модель TO-BE, завдання якої аналіз та впровадження перспективних пропозицій керівництва підприємства, його співробітників, експертів і системних аналітиків з метою забезпечення стійкого функціонування й розвитку бізнес-процесів маркетинг-орієнтованого управління підприємством на стратегічну перспективу; ERP система, програма якої адаптована під український облік, контроль та аналіз всіх основних економічних бізнес-операцій підприємства; WMS система, до основних функцій якої належить управлення складськими бізнес-процесами; TMS система, завданням якої є автоматизація бізнес процесів транспортної логістики та CRM система як система управління ефективністю взаємин із клієнтами за рахунок автоматизації всіх бізнес-процесів комунікаційної спрямованості компанії. Практична реалізація означених моделей та систем може бути здійснена на основі функціонального методу моделювання (формат опису бізнес-процесу -IDEF0); моделювання потоків даних (нотація DFD) або потоків робіт (нотація IDEF3). Проведено соціологічні дослідження щодо визначення значущості створення бізнес-процесів на маркетинг-орієнтованому підприємстві та параметрів, які у якості головних завдань їх моделювання, виступають домінуючими.
  • Ескіз
    Публікація
    The place of marketing in sales
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Muzi, Li; Miroshnyk, M. V.
  • Ескіз
    Публікація
    Електроний бізнес як перспективний напрямок розвитку комерційної діяльності підприємства
    (ФОП Томенко Ю. І., 2020) Мірошник, Марія Володимирівна; Узлян, Л. А.
  • Ескіз
    Публікація
    Еволюція конкуренції як елемента ринкової економіки
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна; Шапран, Олена Євгенівна
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Мірошник, Марія Володимирівна
    Мета конспекту лекцій з дисципліни "Мультикультурний маркетинг" полягає у систематичному викладенні основних концепцій, теорій, методів та практик, що пов'язані з маркетингом в мультикультурному середовищі. Конспект повинен забезпечити здобувачам чітке та структуроване розуміння таких аспектів: основи мультикультурного маркетингу, визначення та значення мультикультурного маркетингу та відмінності між традиційним та мультикультурним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Мультикультурний маркетинг» є отримання здобувачами знань з теоретичних основ щодо визнання відмінностей у сприйнятті, мотивах та віруваннях серед споживачів як фізичних, так і юридичних осіб з різними культурними цінностями та практичних навичків щодо організації маркетингової діяльності споживачами з урахуванням особливостей розуміння мультикультурного ринку. Даний конспект може використовуватися для вивчення дисципліни «Мультикультурний маркетинг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти з урахуваннями компетентностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг послуг"
    (2023) Мірошник, Марія Володимирівна
    Конспект лекцій призначений для вивчення теоретичних і практичних засад здійснення ефективної маркетингової діяльності у сфері послуг, теоретико- методичних і практичних підходів до управління маркетингом послуг, проведення маркетингових досліджень, побудови лояльних стосунків із споживачами, розроблення маркетингової товарної, цінової, комунікативної політики сфери послуг, політики розповсюдження послуги, формування ефективного матеріального середовища надання послуги та організації процесу її надання. За змістом він дає основи знань та практичні навички з організації маркетингової діяльності підприємств сфери послуг і може використовуватися для вивчення дисципліни «Маркетинг послуг» для здобувачів за освітньою програмою 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня освіти.