Користувач:
Олена Кітченко

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Олена Кітченко

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 122
  • Ескіз
    Публікація
    Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів
    (Видавничий дім "Гельветика", 2020) Кітченко, Олена Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз маркетингового середовища медичного центру "Клініка професора Феськова"
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2020) Кітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Тетяна Сергіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави
    (Луцький національний технічний університет, 2018) Кітченко, Олена Миколаївна; Важовська, К. І.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні аспекти формування та вдосконалення асортиментної політики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена Миколаївна
    Це наукове дослідження присвячене стратегічним аспектам формування та вдосконалення асортиментної політики підприємства. В статті проаналізовано та уточнено теоретичні аспекти формування та управління асортиментною політикою підприємства. Встановлено, що асортиментна політика визначає набір товарів та послуг, які пропонуються підприємством на ринку, і відіграє ключову роль у досягненні конкурентних переваг та задоволенні потреб споживачів. У статті розглядаються стратегічні аспекти, такі як аналіз ринку та конкурентів, сегментація ринку, позиціонування продукції, управління життєвим циклом продукту, оптимізація портфеля продукції, технологічні та інноваційні можливості, а також управління запасами та логістикою. На основі аналізу цих аспектів надаються рекомендації щодо ефективного формування та управління асортиментною політикою, спрямовані на забезпечення конкурентоспроможності підприємства та задоволення потреб споживачів у сучасному бізнес-середовищі. Висвітлення цих аспектів сприятиме розвитку наукових досліджень у галузі стратегічного управління та маркетингу, а також практичному застосуванню отриманих знань на підприємствах різних галузей та масштабів. Також в статті запропонована схема, яка визначає авторське бачення основних складових асортиментної політики підприємства. Відповідно до запропонованої структури асортиментної політики її основною метою є якісне удосконалення товарного асортименту підприємства. Надано авторське трактування поняття «товарне портфоліо» - як візитівка підприємства, результат його досвіду роботи та індикатор якості з розгалуженим набором товарів, які може обрати споживач із будь-яким споживчим запитом. Пропонується визначати процес формування асортиментного портфоліо як поетапну цільову якісну трансформацію товарного асортименту за принципами часового та економічного оптимуму. Встановлено, що в сучасних умовах обмеження попиту та купівельної спроможності споживачів джерелом удосконалення асортиментної політики є формування асортиментного портфоліо шляхом якісної диверсифікації наявного товарного асортименту на засадах концепції блакитного океану.
  • Ескіз
    Публікація
    Питання оцінки ефективності інновацій в галузі енергозбереження
    (Національний авіаційний університет, 2008) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Усов, Максим Анатолійович
    У статті розглянуті питання оцінки ефективності технологічних інновацій і, конкретно, в галузі енергозбереження. Пропонується диференціювати методи, що використовуються для розрахунку ефективності залежно від економічних особливостей самих технологічних інновацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Питання фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2008) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Methodological approach to the credit worthiness estimation of counterparties at mining enterprises
    (Дніпровська політехніка, 2021) Kylnytska, Ye. V.; Gluhova, S. V; Kitchenko, Olena
    A comprehensive methodological approach to the credit worthiness estimation of counterparties in the mining industry within a conservative credit policy has been developed. Compared to the existing ones, it is a clear algorithm of estimation stages based on a hierarchical model of structural parameters of credit worthiness estimation. The advantages of the authors’ development are: system flexibility at the stage of formation of criterion base and structural components; clear formalization of results; detailed structuring of evaluation parameters; the possibility of forming a clear unambiguous conclusion about the credit worthiness estimation of counterparties of mining enterprises; compliance of the methodological tools of the estimation system to current trends in the mining industry.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні способи економії рекламного бюджету
    (ФО-П Шпак В. Б., 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга Костянтинівна
  • Ескіз
    Публікація
    Advertising on the Internet: features, advantages and disadvantages
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Zatynaichenko, А. V.; Kitchenko, Olena
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.