Користувач: Олена Кітченко
Вантажиться...
Дата народження
Дослідницькі проекти
Структурні одиниці
Посада
Прізвище
Ім'я
Ім'я
Олена Кітченко
122 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 122
Публікація Ребрендинг як комплекс маркетингових заходів(Видавничий дім "Гельветика", 2020) Кітченко, Олена МиколаївнаПублікація Аналіз маркетингового середовища медичного центру "Клініка професора Феськова"(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2020) Кітченко, Олена Миколаївна; Приходько, Тетяна СергіївнаПублікація Sampling, як елемент просування продукції підприємств-виробників кави(Луцький національний технічний університет, 2018) Кітченко, Олена Миколаївна; Важовська, К. І.Публікація Стратегічні аспекти формування та вдосконалення асортиментної політики підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Кітченко, Олена МиколаївнаЦе наукове дослідження присвячене стратегічним аспектам формування та вдосконалення асортиментної політики підприємства. В статті проаналізовано та уточнено теоретичні аспекти формування та управління асортиментною політикою підприємства. Встановлено, що асортиментна політика визначає набір товарів та послуг, які пропонуються підприємством на ринку, і відіграє ключову роль у досягненні конкурентних переваг та задоволенні потреб споживачів. У статті розглядаються стратегічні аспекти, такі як аналіз ринку та конкурентів, сегментація ринку, позиціонування продукції, управління життєвим циклом продукту, оптимізація портфеля продукції, технологічні та інноваційні можливості, а також управління запасами та логістикою. На основі аналізу цих аспектів надаються рекомендації щодо ефективного формування та управління асортиментною політикою, спрямовані на забезпечення конкурентоспроможності підприємства та задоволення потреб споживачів у сучасному бізнес-середовищі. Висвітлення цих аспектів сприятиме розвитку наукових досліджень у галузі стратегічного управління та маркетингу, а також практичному застосуванню отриманих знань на підприємствах різних галузей та масштабів. Також в статті запропонована схема, яка визначає авторське бачення основних складових асортиментної політики підприємства. Відповідно до запропонованої структури асортиментної політики її основною метою є якісне удосконалення товарного асортименту підприємства. Надано авторське трактування поняття «товарне портфоліо» - як візитівка підприємства, результат його досвіду роботи та індикатор якості з розгалуженим набором товарів, які може обрати споживач із будь-яким споживчим запитом. Пропонується визначати процес формування асортиментного портфоліо як поетапну цільову якісну трансформацію товарного асортименту за принципами часового та економічного оптимуму. Встановлено, що в сучасних умовах обмеження попиту та купівельної спроможності споживачів джерелом удосконалення асортиментної політики є формування асортиментного портфоліо шляхом якісної диверсифікації наявного товарного асортименту на засадах концепції блакитного океану.Публікація Питання оцінки ефективності інновацій в галузі енергозбереження(Національний авіаційний університет, 2008) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Усов, Максим АнатолійовичУ статті розглянуті питання оцінки ефективності технологічних інновацій і, конкретно, в галузі енергозбереження. Пропонується диференціювати методи, що використовуються для розрахунку ефективності залежно від економічних особливостей самих технологічних інновацій.Публікація Питання фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2008) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана ПетрівнаПублікація Methodological approach to the credit worthiness estimation of counterparties at mining enterprises(Дніпровська політехніка, 2021) Kylnytska, Ye. V.; Gluhova, S. V; Kitchenko, OlenaA comprehensive methodological approach to the credit worthiness estimation of counterparties in the mining industry within a conservative credit policy has been developed. Compared to the existing ones, it is a clear algorithm of estimation stages based on a hierarchical model of structural parameters of credit worthiness estimation. The advantages of the authors’ development are: system flexibility at the stage of formation of criterion base and structural components; clear formalization of results; detailed structuring of evaluation parameters; the possibility of forming a clear unambiguous conclusion about the credit worthiness estimation of counterparties of mining enterprises; compliance of the methodological tools of the estimation system to current trends in the mining industry.Публікація Основні способи економії рекламного бюджету(ФО-П Шпак В. Б., 2021) Кітченко, Олена Миколаївна; Ільїна, Ольга КостянтинівнаПублікація Advertising on the Internet: features, advantages and disadvantages(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Zatynaichenko, А. V.; Kitchenko, OlenaПублікація Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"(2023) Кітченко, Олена МиколаївнаКурсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.