Публікація:
Корпоративні заходи та свята як провідний інструмент не матеріальної мотивації: визначення та організаційно-управлінські аспекти діяльності менеджера

dc.contributor.authorГуцан, Олександр Миколайович
dc.date.accessioned2024-09-05T07:25:06Z
dc.date.available2024-09-05T07:25:06Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractУ представленій науковій статті на основі здійсненого комплексу досліджень автором виконано дослідження та аналіз такого важливого інструменту не матеріальної мотивації персоналу, в сучасних умовах, як корпоративні заходи та свята у мотиваційному та організаційноуправлінському розрізі діяльності менеджера з метою підвищення ефективності сприйняття корпоративної культури та підвищення ефективності підприємства. Проведене авторське дослідження дозволило підкреслити той факт, що корпоративна культура взагалі та її елементи зокрема, які досліджувалися, у вигляді корпоративних заходів та свят є надзвичайно важливим аспектом діяльності сучасного менеджменту щодо ефективного управління підприємством і потребують відповідного науково-методичного опису, забезпечення, розробки та якісного відношення щодо їх впровадження у життя і наявності відповідних ресурсів спеціалістів. На основі аналізу літератури систематизовано та проаналізовано визначення поняття «корпоративна подія (захід)» та надано її удосконалене авторське розуміння з мотиваційної точки зору. Також стисло досліджено визначення сутності поняття «корпоративне свято» та запропоновано авторське бачення цього визначення у мотиваційному контексті. Досліджено та виконано узагальнення та систематизацію основних етапів успішної організації корпоративного заходу, у сучасних умовах, та виконано контекстний їх аналіз. На основі цього показано та доведено з авторської точки зору, що успішність діяльності підприємства знаходиться в певній залежності від наявності, рівня розвитку та сприйняття працівниками корпоративної культури не від’ємною частиною якої є корпоративні заходи та свята підприємства процедурна та мотиваційна складова яких і досліджується в представленій роботі.
dc.description.abstractIn the presented scientific article, on the basis of the complex of researches carried out, the author carried out a study and analysis of such an important tool of non-material motivation of personnel, in modern conditions, as corporate events and holidays in the motivational and organizational-management section of the manager's activity with the aim of increasing the effectiveness of the perception of corporate culture and increasing the efficiency enterprises. The conducted author's research made it possible to emphasize the fact that corporate culture in general and its elements, in particular, which were studied, in the form of corporate events and holidays, are an extremely important aspect of modern management activities in relation to effective enterprise management and require appropriate scientific and methodological description, provision, development and high-quality relation to their implementation and the availability of appropriate specialist resources. Based on the analysis of the literature, the definition of the concept of "corporate event (event)" was systematized and analyzed, and its improved author's understanding from a motivational point of view was provided. The definition of the essence of the concept of "corporate holiday" was also briefly studied and the author's vision of this definition in a motivational context was proposed. The generalization and systematization of the main stages of the successful organization of a corporate event, in modern conditions, were researched and performed, and their contextual analysis was performed. On the basis of this, it is shown and proven from the author's point of view that the success of the company's activity depends to a certain extent on the presence, level of development and perception by employees of corporate culture, an integral part of which are corporate events and company holidays, the procedural and motivational component of which is investigated in the presented work Attention is focused on the fact that corporate events and holidays should have a certain effectiveness at successfully operating enterprises. So, in general, based on the analysis and the author’s vision of the research problem, a three-way option for evaluating the effectiveness of corporate measures is proposed: in the context of strategic analysis, in the context of economic analysis, in the context of motivational analysis.
dc.identifier.citationГуцан О. М. Корпоративні заходи та свята як провідний інструмент не матеріальної мотивації: визначення та організаційно-управлінські аспекти діяльності менеджера / О. М. Гуцан // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – № 1. – С. 72-76.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20998/2519-4461.2024.1.72
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9989-5195
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80830
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectсучасне підприємство
dc.subjectкорпоративна культура
dc.subjectуправління персоналом
dc.subjectполітика управління підприємством
dc.subjectстимулювання
dc.subjectcorporate culture
dc.subjectcorporate event
dc.subjectpersonnel management
dc.subjectmotivation
dc.subjectresearch
dc.titleКорпоративні заходи та свята як провідний інструмент не матеріальної мотивації: визначення та організаційно-управлінські аспекти діяльності менеджера
dc.title.alternativeCorporate events and the holiday as a leading tool of non-material motivation: definition and organizational and management aspects of the manager's activity
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication304fe140-6c8a-4925-a8d0-9603d079e3c3
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery304fe140-6c8a-4925-a8d0-9603d079e3c3

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2024_1_EN_Hutsan_Korporatyvni_zakhody.pdf
Розмір:
487.65 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.18 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: