Публікація:
Контролінг в системі стратегічного маркетингу

Ескіз

Дата

2021

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ТОВ "Планета-Прінт"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

підприємницька діяльність, інноваційні маркетингові стратегії, управління підприємствами, маркетингова діяльність, економічна безпека підприємства

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Контролінг в системі стратегічного маркетингу / М. В. Мірошник, В. Е. Ткачук // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 145.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced