Конференції, семінари
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/360
Переглянути
19475 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Правові проблеми туристичного бізнесу та шляхи їх вирішення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дмитрова, Ю. Р.; Ткачов, М. М.Документ Маркетингові комунікації в туристичній діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Діденко, А. В.; Віхорт, Ю. В.Документ Проблеми ресторанного бізнесу та шляхи їх подолання в умовах війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дейнега, І. О.; Фігун, А. В.Документ Функція готовності відновлюваного зразка військової техніки в нестаціонарному марківському процесі відмов та відновлень(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Баранов, А. М.; Ковальчук, С. В.; Міщенко, В. М.Документ Економічна ефективність маркетингового супроводу туристичного бізнесу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гулий, В. С.; Кобєлєв , В. М.Документ Оцінка ефективності туристичної послуги(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Грищук, Д. А.; Перерва , П. Г.Документ Гастрономічний туризм та можливості для розвитку ресторанної сфери у повоєнний період(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Горобченко, О. С.Документ Основні складові інформаційного забезпечення економічного відновлення України(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Головіна, М. Д.; Чорній, Д. М.; Майорова, О. С.Документ Інновації у готельно-ресторанному бізнесі та їх вплив на підвищення якості продукції та послуг(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-12) Мозольський, Едуард В.; Стригуль, Лариса СтаніславівнаІнновації у готельно-ресторанному бізнесі є основним фактором, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності та якості послуг в умовах швидко мінливого ринку. У сучасному світі підприємства повинні постійно адаптуватися до нових викликів, орієнтуючись на використання новітніх технологій, сталих практик та інноваційних підходів до взаємодії з клієнтами. Впровадження інноваційних технологій дозволяє значно покращити ефективність бізнес-процесів і підвищити загальний рівень задоволеності клієнтівДокумент Міжнародні стандарти якості в готельно-ресторанному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024-12) Лепетень, Дар'я Андріївна; Стригуль, Лариса СтаніславівнаУ сучасному світі туризм швидко розвивається та є найпривабливішою сферою, тому потрібно постійно вдосконалювати та розвивати готельні та ресторанні послуги. У готельно-ресторанній сфері постійно змінюються смаки та потреби споживачів, вони стають більш вимогливими до послуг, які їм надають, надання якісних послуг викликає бажання у клієнтів повертатися знову до закладів харчування та проживання. Якість наданих послуг дуже важлива, оскільки від цього залежить конкурентоспроможність готельного та ресторанного бізнесу.