Публікація:
Дослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорювання

dc.contributor.authorЛарін, Олексій Олександровичuk
dc.contributor.authorСоколовський, Сергій Анатолійовичuk
dc.contributor.authorКайдалов, Руслан Олеговичuk
dc.contributor.authorБаштовий, Володимир Михайловичuk
dc.contributor.authorВодка, Олексій Олександровичuk
dc.date.accessioned2016-04-20T07:57:42Z
dc.date.available2016-04-20T07:57:42Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ефективності застосування нелінійного дворівневого підресорювання спеціальних транспортних засобів, яке спрямоване на підвищення плавності їх ходу. Наведені результати теоретичних досліджень, щодо характеристик відповідного транспортного засобу, як нелінійної системи. Побудовано математичну нелінійну дискретну динамічну модель даного транспортного засобу, на основі якої проведено серію досліджень щодо вільних коливань транспортного засобу, як консервативної нелінійної системи. Наведено результати порівняльного аналізу щодо частот та амплітуд коливань які встановлюються в транспортному засобі в лінійній та запропонованій дворівневій нелінійній компоновках при імпульсному збудженні, що прикладається до коліс даного транспортного засобу.uk
dc.description.abstractThe work deals with the definition of an effective way of the suspension on the specialized vehicles and is aimed on improvement of the smoothness of its movement (riding comfort). A riding comfort is an important operational feature of the modem vehicles that allow to protect the passengers and goods from the influence of the vibrations during the vehicle movement. These are especially important for the transportation of the dangerous goods.en
dc.identifier.citationДослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорювання / О. О. Ларін [та ін.] // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 62 (1171). – С. 17-22.uk
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20997
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectплавність ходуuk
dc.subjectТЗuk
dc.subjectвантажна платформаuk
dc.subjectімпульсне кінематичне збуренняuk
dc.subjectгармоніка коливаньuk
dc.subjectride smoothnessru
dc.titleДослідження динамічних характеристик спеціалізованого транспортного засобу, що має дворівневу нелінійну систему підресорюванняuk
dc.title.alternativeAn investigation of the dynamic characteristics of a specialized vehicle with a double-leveled system of nonlinear suspensionen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication65eb4a69-fcc0-4e97-82cd-440b41ffc96c
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery65eb4a69-fcc0-4e97-82cd-440b41ffc96c

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2015_62_Larin_Doslidzhennia.pdf
Розмір:
1.19 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.23 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: