Публікація:
Застосування Agile-управління та Agile-маркетингу на підприємствах в міжнародному бізнесі

dc.contributor.authorЧайкова, Олена Ігорівнаuk
dc.contributor.authorПодмокова, Анастасія Юріївнаuk
dc.contributor.authorГубанов, Павел Олеговичuk
dc.date.accessioned2018-09-11T08:33:40Z
dc.date.available2018-09-11T08:33:40Z
dc.date.issued2018
dc.description.abstractУ статті розглядаються підходи Agile-управління на підприємствах. Наведено характеристики та риси Agile – гнучкої методології управління проектами. Визначено важливість застосування ключових показників ефективності для оцінки якості та швидкості виконання обов’язків персоналом в Agile. Відображена інформація щодо світових тенденцій застосування Agile-методів, динаміки змін показників. Виділені причини, які спонукають підприємства міжнародного бізнесу до впровадження Agile-управління. Розкрите визначення поняття Agile – маркетингу. Виокремленні відмінності принципів Agile-маркетингу від класичного маркетингу. Наведено приклади застосування Agile-підходу в маркетингу підприємствами світу.uk
dc.description.abstractIn the article approaches of Agile-management at the enterprises are considered. The characteristics and features of Agile are presented - a flexible methodology for project management. The importance of applying key performance indicators to assess the quality and speed of staff responsibilities in Agile has been determined. The information on the world tendencies of application of Agile-methods, dynamics of changes of indicators is displayed. The reasons which induce the enterprises of the international business to introduction of Agile - management are allocated. The definition of the concept of Agile-marketing is disclosed. Differences in the principles of Agile-marketing from classical marketing are distinguished. Examples of application of the Agile approach in marketing by enterprises in the world are given.en
dc.identifier.citationЧайкова О. І. Застосування Agile-управління та Agile-маркетингу на підприємствах в міжнародному бізнесі / О. І. Чайкова, А. Ю. Подмокова, П. О. Губанов // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" (економічні науки) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 19 (1295). – С. 84-88.uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3696-0623
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0952-8165
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37483
dc.language.isouk
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectеджайл-управлінняuk
dc.subjectключові показники ефективностіuk
dc.subjectпроектuk
dc.subjectуправління проектамиuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectkey performance indicatorsen
dc.titleЗастосування Agile-управління та Agile-маркетингу на підприємствах в міжнародному бізнесіuk
dc.title.alternativeApplication of Agile-management and Agile-marketing at enterprises in international businessen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication282e75dc-a44a-40ef-815d-688168a9efab
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery282e75dc-a44a-40ef-815d-688168a9efab

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2018_19_Chaikova_Zastosuvannia_Agile.pdf
Розмір:
1.04 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.25 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: