Публікація:
Використання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльності

dc.contributor.authorВасильцова, Світлана Олександрівнаuk
dc.contributor.authorКітченко, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorІльїна, Ольга Костянтинівнаuk
dc.date.accessioned2022-05-25T11:13:06Z
dc.date.available2022-05-25T11:13:06Z
dc.date.issued2021
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як Інтернет-маркетинг та онлайн-комунікації. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були розглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Розвиток інформаційних технологій надає можливість сформувати віртуальне середовище, яке має свої риси: це динамічно вести свій бізнес та відсутність територіальних кордонів. Ці риси віртуального простору надають можливість підприємствам працювати та отримувати прибуток не зважаючи на пандемією COVID-19 та карантинні обмеження, трансформуватися та динамічно розвивати сучасні бізнес-процеси, надавати додаткові можливості для їх оптимізації та підвищення ефективності роботи підприємства, створювати передумови для «перетікання» частини бізнесу, а іноді і в цілому у віртуальне середовище, що позитивно відобразиться на підприємницькій діяльності. Мета дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на обсяги наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі. В Інтернет середовищі на сьогоднішній день є величезна кількість потенційних клієнтів різних сегментів ринку. Вартість спілкування з аудиторією в цьому середовищі значно менша, що важливо в ситуації, що склалася, з обмеженням коштів у підприємств.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the essence of such important categories as Internet marketing and online communication. Factors, both external and internal, have been identified that have a large impact on these categories. The conditions of the modern market and the situation caused by the COVID-19 pandemic were considered. The development of information technology provides an opportunity to create a virtual environment that has its own characteristics: it is dynamic business and the lack of territorial boundaries. These features of cyberspace enable enterprises to work and make a profit despite the COVID-19 pandemic and quarantine restrictions, transform and dynamically develop modern business processes, provide additional opportunities for their optimization and efficiency of the enterprise, create conditions for "flow" part business, and sometimes in general in a virtual environment, which will have a positive impact on business. The purpose of the study is to identify how the COVID-19 pandemic and quarantine restrictions affected the volume of services provided, etc .; what measures have been taken to increase profits in business. In the Internet environment today there is a huge number of potential customers in different market segments. The cost of communication with the audience in this environment is much lower, which is important in the current situation, with limited funds for businesses.en
dc.identifier.citationВасильцова C. О. Використання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльності / С. О. Васильцова, О. М. Кітченко, О. К. Ільїна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ" (економічні науки) = Bulletin of the National Technical University "KhPI" (economic sciences) : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 3. – С. 89-92.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2021.3.89
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3750-9922
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56966en
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectонлайн-комунікаціїuk
dc.subjectІнтернет-ресурсuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectіnternet marketingen
dc.subjectonline communicationsen
dc.subjectіnternet resourceen
dc.subjectonline promotionen
dc.titleВикористання інтернет-маркетингу для активізації підприємницької діяльностіuk
dc.title.alternativeUse of internet marketing for activation of entrepreneurial activityen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationcbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d
relation.isAuthorOfPublication6e1c1211-83f1-4023-bcd5-285cca9759b4
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverycbffd0b5-415f-42cb-860b-19cb932f819d

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
visnyk_KhPI_2021_3_EN_Vasyltsova_Vykorystannia.pdf
Розмір:
307.44 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: