Публікація: Аналіз ходу проведення інтернет-рекламних компаній
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут№
Анотація
Опис
Ключові слова
джерела трафіку, маркетингові канали, системи інтернет-аналітики, UTM-мітки, параметри UTM-міток
Бібліографічний опис
Бутенко Е. Аналіз ходу проведення інтернет-рекламних компаній / Е. Бутенко, О. А. Сергієнко // XIII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 19-22 листопада 2019 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 307-308.