Публікація:
Аналіз ходу проведення інтернет-рекламних компаній

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут№

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

джерела трафіку, маркетингові канали, системи інтернет-аналітики, UTM-мітки, параметри UTM-міток

Бібліографічний опис

Бутенко Е. Аналіз ходу проведення інтернет-рекламних компаній / Е. Бутенко, О. А. Сергієнко // XIII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 19-22 листопада 2019 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 307-308.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в