Публікація:
Світ користувачів і користувальних знань у міжнародному бізнесі

dc.contributor.authorКуклін, Володимир Михайлович
dc.contributor.authorІвін, Леонід Миколайович
dc.contributor.authorМехович, Сергій Анатолійович
dc.contributor.authorЗахарченков, Олексій Сергійович
dc.date.accessioned2023-12-17T23:55:52Z
dc.date.available2023-12-17T23:55:52Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractОбговорюється проблема домінування у сучасній освіті фрагментарних та поверхневих знань, що важливо для здійснення міжнародного бізнесу. Вся структура знань сучасників є шаруватою, причому освоєно лише результуючі поверхневі шари відомостей та методів отримання результату. На жаль, не освоюються базові знання, що глибоко лежать, які є основою сучасних підходів у технологіях. У поведінці людей також домінують поверхневі настрої користувача, бажання вникати в глибинні шари і важливі деталі опису явищ і технологій фактично немає. Це може створити проблеми у формуванні творчих підходів до прогресу, знизити творчу результативність та уповільнити прогрес не лише фундаментальних наук, а й звичайних корисних для суспільства технологій. Розкрито, які навички користувача мають значення для творця. Дуже важливо вчасно почути користувачів і разом з ними вирішити проблему, яка може бути причиною недовіри та відмови від продукту. Всі продукти корисні для конкретних користувачів, але ідеального продукту немає. Це спонукає автора постійно додавати нові функції та тестувати гіпотези. Процес тестування буде ефективним, коли проблема вирішується разом із користувачем, який все знає про продукт і завжди готовий взяти участь у його вдосконаленні. Для того, щоб бути з користувачем на одній хвилі, необхідно розвивати певні навички. Наведено перелік таких навичок. Розкрито сутність і значення онобордінгу.
dc.description.abstractThe problem of the dominance of fragmented and superficial knowledge in modern education is discussed, which is important for the implementation of international business. The entire structure of knowledge of contemporaries is layered, and only the resulting surface layers of information and methods of obtaining results have been mastered. Unfortunately, deep-seated basic knowledge, which is the basis of modern approaches in technology, is not mastered. The behavior of people is also dominated by the superficial attitudes of the user, the desire to delve into the deep layers and important details of the description of phenomena and technologies are virtually absent. This can create problems in the formation of creative approaches to progress, reduce creative productivity and slow down the progress not only of basic sciences, but also of ordinary technologies useful to society. It is revealed which user skills are important for the creator. It is very important to hear from users in a timely manner and together with them to solve the problem that may be the cause of distrust and abandonment of the product. All products are useful for specific users, but there is no perfect product. This encourages the author to constantly add new features and test hypotheses. The testing process will be effective when the problem is solved together with a user who knows everything about the product and is always ready to participate in its improvement. In order to be on the same page with the user, it is necessary to develop certain skills. A list of such skills is given. The essence and meaning of onboarding is revealed.
dc.identifier.citationСвіт користувачів і користувальних знань у міжнародному бізнесі / В. М. Куклін, Л. М. Івін, С. А. Мехович, О. С. Захарченков // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2023. – № 5-6 (183-184). – С. 52-58.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20998/2313-8890.2023.05.05
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71925
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectсучасна освіта
dc.subjectструктура знання
dc.subjectметоди
dc.subjectрезультати
dc.subjectтехнології
dc.subjectкористувачі
dc.subjectонобординг
dc.subjectкористувацькі навички
dc.subjectmodern education
dc.subjectstructure of knowledge
dc.subjectmethods
dc.subjectresults
dc.subjecttechnologies
dc.subjectusers
dc.subjectonboarding
dc.subjectuser skills
dc.titleСвіт користувачів і користувальних знань у міжнародному бізнесі
dc.title.alternativeThe world of users and used knowledge in international business
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb8bc19b0-4a78-4e81-bbcc-a5428f9ab8ec
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb8bc19b0-4a78-4e81-bbcc-a5428f9ab8ec

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
EEE_2023_5-6_Kuklin_Svit.pdf
Розмір:
1.58 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
1.71 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: