Публікація:
Туристична привабливість регіону як один із ключових факторів його конкурентоспроможності

dc.contributor.authorКармінська-Бєлоброва, Марина Володимирівнаuk
dc.contributor.authorМатросова, Вікторія Олександрівнаuk
dc.contributor.authorШматько, Наталія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorГлізнуца, Марина Юріївнаuk
dc.contributor.authorКолотюк, Олена Іванівнаuk
dc.date.accessioned2020-09-07T07:55:57Z
dc.date.available2020-09-07T07:55:57Z
dc.date.issued2019
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання значущості та важливості туристської привабливості регіону для підвищення його конкурентоспроможності, а також виявлені фактори, що впливають на туристичну привабливості регіону. Глобалізація у туризмі виявляється у збільшенні міжнародних туристичних потоків, капіталу, інформації і технологій, посиленні взаємозв'язку та взаємодії підприємств туристичного бізнесу, виникненні глобальних форм його інтеграції. Внаслідок зазначеного процесу формується глобальний ринок туристичних послуг - сфера стійкого міжнародного руху туристичних послуг, у межах якої на основі кон'юнктурних змін формуються глобальні попит і пропозиція на туристичні продукти. Світова тенденція глобалізації туризму поки що у меншій мірі торкнулася України, але необхідність відстоювання національних інтересів на світовому ринку туризму обумовлює доцільність "рухатися" у руслі світової структурної динаміки, дотримуючи і сприймаючи еталонну траєкторію світового розвитку. Україна має величезний потенціал у розвитку туризму як внутрішнього так і в’їзного туризму. Проте для реального розвитку галузі бракує чіткої та об’єктивної інформації щодо туристичного продукту, який пропонує Україна на внутрішньому та міжнародному ринку, а також інформації щодо туристичних ресурсів, якими володіє держава. Зараз в регіоні невисокий темп розвитку внутрішньобласного туризму. Вирішення цього питання є як економічно важливим, так і іміджоформуючим, оскільки дозволить створити імідж регіону як комплексно розвиненого та здатного задовольнити як економічні, так і соціальні потреби людей. У статті наведені чинники зростання привабливості туризму в Харківський області. А також запропоновано комплекс заходів який дозволить підвищити туристичний імідж Харківської області, що, в свою чергу, спричинить зростання фінансових надходжень.uk
dc.description.abstractThe article discusses the importance and importance of the tourist attractiveness of the region to increase its competitiveness, and also identifies factors affecting the tourist attractiveness of the region. As a result of this process, a global market for tourism services is being formed - a sphere of sustainable international movement of tourism services, within the framework of which global demand and supply for tourism products are formed on the basis of market changes. The global trend of globalization of tourism has so far affected Ukraine to a lesser degree, but the need to uphold national interests in the global tourism market makes it advisable to “move” in line with the global structural dynamics, observing and perc eiving the reference trajectory of world development. However, for the real development of the industry, there is a lack of clear and objective information a bout the tourist product that Ukraine offers in the domestic and international markets, as well as information about the tourist resources that the state has. Now the region has a low rate of development of regional tourism. The solution of this issue is both economically important and image-forming, since it will allow creating the image of the region as being comprehensively developed and capable of satisfying both the economic and social needs of people. The article presents the growth factors of the attractiveness of tourism in the Kharkiv region. And also proposed a set of measures that will improve the tourist image of the Kharkov region, which, in turn, will lead to an increase in financial revenues.en
dc.identifier.citationТуристична привабливість регіону як один із ключових факторів його конкурентоспроможності / М. В. Кармінська-Бєлоброва [та ін.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Economic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – № 23. – С. 59-63.uk
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2519-4461.2019.23.59
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-7978-866X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1266-7286
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4909-252X
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-1845-3919
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-7824-553X
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/48016
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectфактори привабливості регіонуuk
dc.subjectfactors of attractiveness of a regionen
dc.titleТуристична привабливість регіону як один із ключових факторів його конкурентоспроможностіuk
dc.title.alternativeTourist attractiveness of the region as one of the key factors of its competitivenessen
dc.typeArticleen
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication0821bbb4-5574-451e-946f-f47a20c489ed
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0821bbb4-5574-451e-946f-f47a20c489ed

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
vestnik_KhPI_2019_23_Karminska-Bielobrova_Turystychna.pdf
Розмір:
617.23 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Опис:

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
11.28 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: