Публікація: Формування товарної політики на підприємствах сфери послуг
Дата
2012
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті розглянуті проблеми формування товарної політики на підприємствах сфери послуг. Специфічні особливості послуг розглядаються, як базові аргументи адаптації структури маркетингової товарної політики. Запропонована оптимізована структура товарної політики для підприємства послуг.
The article deals with the problem of forming product policy in the field of business services. Specific features of services are considered as basic arguments for adapting the structure of commodity marketing policy. The optimized structure of commodity policy for enterprise services has been proposed.
The article deals with the problem of forming product policy in the field of business services. Specific features of services are considered as basic arguments for adapting the structure of commodity marketing policy. The optimized structure of commodity policy for enterprise services has been proposed.
Опис
Ключові слова
маркетинг, адаптація, структура оптимізована, services, commodity policy, marketing complex
Бібліографічний опис
Косенко О. П. Формування товарної політики на підприємствах сфери послуг / О. П. Косенко, М. І. Манжос // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – № 25 (931), т. 2. – С. 135-141.