Публікація: Проектування ПНВТ для акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля на базі паливного насоса двигуна 2ДТ
Дата
2014
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
З метою виконання жорстких вимог екологічності, яким повинен відповідати сучасний дизель вітчизняного виробництва, його необхідно оснастити акумуляторною паливною системою типу Common Rail. Однією з основних складових такої системи є паливний насос високого тиску, функція якого – нагнітання палива до гідроакумулятора для підтримки у останньому необхідного для кожного режиму роботи двигуна рівня тиску. У даній роботі представлено конструкцію паливного насосу високого тиску для акумуляторної системи типу Common Rail на базі паливного насосу вітчизняного виробництва дизеля 2ДТ. Вирішено задачу внести ряд конструкційних доопрацювань до існуючого насоса, що зробить раціональним його застосування у складі акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля та дозволить зменшити механічні втрати на привід паливного насоса. Наведено спосіб керування електронним регулятором (виконавчим механізмом) спроектованого паливного насоса високого тиску.
In order to meet stringent requirements of environmental compatibility, which should correspond to modern diesel domestic production, it must be equipped with common rail system like Common Rail. One of the main components of such a system is the high pressure fuel pump, the function of which - the injection of fuel in the accumulator to maintain the latter required for each engine operating condition the pressure level. This paper presents the design of high pressure fuel pump to the battery system type CR fuel pump on the basis of domestic production of diesel 2DT. Solved the problem of making a number of structural improvements to the existing pump that will make its rational use in the common rail system subcompact diesel and will reduce mechanical losses on the fuel pump drive. Is a method of controlling an electronic controller (actuator) designed high pressure fuel pump.
In order to meet stringent requirements of environmental compatibility, which should correspond to modern diesel domestic production, it must be equipped with common rail system like Common Rail. One of the main components of such a system is the high pressure fuel pump, the function of which - the injection of fuel in the accumulator to maintain the latter required for each engine operating condition the pressure level. This paper presents the design of high pressure fuel pump to the battery system type CR fuel pump on the basis of domestic production of diesel 2DT. Solved the problem of making a number of structural improvements to the existing pump that will make its rational use in the common rail system subcompact diesel and will reduce mechanical losses on the fuel pump drive. Is a method of controlling an electronic controller (actuator) designed high pressure fuel pump.
Опис
Ключові слова
дизельні двигуни, паливний насос високого тиску, акумуляторна паливна система, дизелі, широтно-імпульсна модуляція, high pressure fuel pump, fuel system battery, diesel, rotary, pulse-width modulation
Бібліографічний опис
Пожидаєв І. Г. Проектування ПНВТ для акумуляторної паливної системи малолітражного дизеля на базі паливного насоса двигуна 2ДТ / І. Г. Пожидаєв, А. О. Прохоренко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Транспортне машинобудування. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2014. – № 14 (1057). – С. 89-95.