Публікація:
Формування стратегії міжнародного маркетингу

dc.contributor.authorКлепікова, Світлана Володимирівна
dc.contributor.authorШарова, Анастасія Олександрівна
dc.date.accessioned2023-08-21T18:55:38Z
dc.date.available2023-08-21T18:55:38Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractВ статті досліджено процес формування міжнародної маркетингової стратегії та її детермінанти, описано зв'язок між фазами розвитку міжнародного маркетингу та рівнем застосування міжнародної маркетингової стратегії. На основі цього аналізу розроблено комплекс елементів міжнародної маркетингової стратегії підприємства, застосування якого має сприяти забезпеченню систематизованого підходу до її планування, реалізації та контролю. Запропоновано структурно-логічну схему прийняття стратегічних рішень щодо вибору зарубіжних ринків та сегментів та проаналізовано фактори, які визначають географічну диверсифікацію підприємства. ПрАТ "Концерн Хлібпром" одне з найбільших підприємств українського ринку хліба, яке щодня виготовляє до 160 тонн продукції – хлібної, хлібобулочної, кондитерської та тістових напівфабрикатів. В структуру Компанії входить 5 переробних підприємств, що розташовані у Львівській та Вінницькій областях. Аналіз сегментів і пошук цільового ринку обґрунтовано вести за критеріями: місткість ринку, доступність каналів збуту, тенденції росту чи зменшення розмірів сегмента, прибутковість діяльності на сегмент, шанси на успіх у конкуренції. В 2023 році ПрАТ "Концерн Хлібпром" запропоновано провести широку рекламну кампанію. Представлені об’єкти реклами – нові види продукції ПрАТ "Концерн Хлібпром" (круасани, тостерний хліб для сніданків).
dc.description.abstractThe article examines the process of forming an international marketing strategy and its determinants, describes the relationship between the phases of international marketing development and the level of application of an international marketing strategy. Based on this analysis, a set of elements of the company's international marketing strategy was developed, the application of which should contribute to ensuring a systematic approach to its planning, implementation and control. A structural and logical scheme of strategic decision-making regarding the selection of foreign markets and segments is proposed, and the factors that determine the geographical diversification of the enterprise are analyzed. PJSC "Concern Khlibprom" is one of the largest enterprises of the Ukrainian bread market, which daily produces up to 160 tons of products - bread, bakery, confectionery and dough semi-finished products. The Company's structure includes 5 processing enterprises located in Lviv and Vinnytsia regions. The analysis of segments and the search for the target market should be based on the following criteria: market capacity, availability of sales channels, trends of growth or decrease in the size of the segment, profitability of activities per segment, chances of success in competition. In 2023, PJSC "Concern Hlibprom" is proposed to conduct a wide advertising campaign. The presented advertising objects are new types of products of PJSC "Concern Hlibprom" (croissants, toaster bread for breakfast).
dc.identifier.citationКлепікова С. В. Формування стратегії міжнародного маркетингу / С. В. Клепікова, А. О. Шарова // Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит = Energy saving. Power engineering. Energy audit. – 2022. – № 9-10 (175-176). – С. 53-67.
dc.identifier.doidoi: 10.20998/2313-8890.2022.09.05
dc.identifier.urihttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/68239
dc.language.isouk
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність
dc.subjectхлібобулочна продукція
dc.subjectтовар
dc.subjectціна
dc.subjectзбут
dc.subjectпросування товару
dc.subjectкомплекс маркетингу
dc.subjectекономічна ефективність експорту
dc.subjectекономічні показники
dc.subjectforeign economic activity
dc.subjectbakery products
dc.subjectproduct
dc.subjectprice
dc.subjectsales
dc.subjectproduct promotion
dc.subjectmarketing complex
dc.subjecteconomic efficiency of export
dc.subjecteconomic indicator
dc.titleФормування стратегії міжнародного маркетингу
dc.title.alternativeFormation of international marketing strategy
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication4713e225-4cc2-40e8-9004-7f05055d834e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery4713e225-4cc2-40e8-9004-7f05055d834e

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз
Назва:
EEE_2022_9-10_Klepikova_Formuvannia_stratehii.pdf
Розмір:
1007.85 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Ескіз недоступний
Назва:
license.txt
Розмір:
10.82 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: